Trine Kristensen

Jubii- endelig ægløsning

9 indlæg i dette emne

Endelig endelig endelig er det lykkes at få en positiv ægløsningstest. Har det sidste år prøvet med almindelige strimmeltest, uden den store succes. Er aldrig blevet helt god til at bruge dem og huske at teste samme tid hvere dag <_<

I stedet købte jeg i sidste måned, i ren frustation, en fertilitetsmonitor på dba.dk til 400 kr. og wuptii 18 dage senere viser den at der er ægløsning :balloon

Det er så skønt endelig at få bekræftet at "jeg virker", både lægen og jeg var ellers kommet frem til at jeg sikkert har PCO og derfor ingen ægløsning, men nu er der håb forude..

Rigtig god påske til jeg alle :smilie_oster02:

Del dette indlæg

balloon.gif

Hvad er det for en faetter - Ladycomp eller Pearly?

Overvejer nemlig en til naar baby er foedt og vi ikke lige skal lave en mere med det samme rolleyes.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

:loveshower :loveshower :loveshower

:goodluck :goodluck :goodluck

Så må du en tur på manden :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

balloon.gif

Overvejer nemlig en til naar baby er foedt og vi ikke lige skal lave en mere med det samme rolleyes.gif

Tror den mest almindelige monitor i dk er fra clearblue. Det er i hvert fald den jeg har ^_^

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor spændende, så er det jo bare om at komme igang :hump

Jeg har selv lige haft ægløsning - så nu må vi krydse fingre for at vi kan få en positiv test om et par uger!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Endelig endelig endelig er det lykkes at få en positiv ægløsningstest. Har det sidste år prøvet med almindelige strimmeltest, uden den store succes. Er aldrig blevet helt god til at bruge dem og huske at teste samme tid hvere dag <_<

I stedet købte jeg i sidste måned, i ren frustation, en fertilitetsmonitor på dba.dk til 400 kr. og wuptii 18 dage senere viser den at der er ægløsning :balloon

Det er så skønt endelig at få bekræftet at "jeg virker", både lægen og jeg var ellers kommet frem til at jeg sikkert har PCO og derfor ingen ægløsning, men nu er der håb forude..

Rigtig god påske til jeg alle :smilie_oster02:

Sender masser af :bd :bd :bd

Del dette indlæg

Annonce ♥

balloon.gif

Det er en ClearBlue model. Vidste egentlig slet ikke der fandtes andre slags.

Mange tak for alle de krydsede fingre :easter3:

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er en ClearBlue model. Vidste egentlig slet ikke der fandtes andre slags.

Mange tak for alle de krydsede fingre :easter3:

Ok, nej, jeg taler om de elektroniske mini-computere, som maaler temperaturen og gemmer den. Saa fortaeller den, om man er i en fertil periode eller ej, saa man kan gaa for ti eller not, alt efter om man er ude efter at blive gravid :)

De koster en del, saa det er en udskrivning, men saa har man ogsaa praevention og AEL-test i en de naeste maaaaange aar smile.gif

Jeg vil ikke tilbage paa p-piller og vil undgaa spiral, saa noget skal vi have fundet paa, hvis ikke vi vil bruge kondomer hele tiden...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ok, nej, jeg taler om de elektroniske mini-computere, som maaler temperaturen og gemmer den. Saa fortaeller den, om man er i en fertil periode eller ej, saa man kan gaa for ti eller not, alt efter om man er ude efter at blive gravid :)

De koster en del, saa det er en udskrivning, men saa har man ogsaa praevention og AEL-test i en de naeste maaaaange aar smile.gif

Jeg vil ikke tilbage paa p-piller og vil undgaa spiral, saa noget skal vi have fundet paa, hvis ikke vi vil bruge kondomer hele tiden...

Ah okay på den måde. Har godt set man kan få nogen der sælges som prævention. Den fra Clearblue koster 1200 kr og så skal man købe testpenne for 239kr om mdr, så den er også lidt pebret i længden. Den reg. både selve ægløsningen, men også perioder med stigninger i østrogenniveauet, som er forstadiget til ægløsning og hvor man også kan blive gravid.

Jeg har haft stigning i østrogenniveauet i 10 dage denne mdr. + 2 dage med ægløsning. Jeg syntes det er ret længe at skulle undgå sex i hver cyklus <_< Så tror ikke denne fra ClearBlue er så god som præventation.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER