Myliona

Hvor langt nede mærker i baby?

21 indlæg i dette emne

Her til aften oplevede jeg nogle spark, som jeg synes var MEGET langt nede...

De føltes helt nede under skambenet!!! Det føltes som nogle "blop", og var faktisk ret ubehagelige!!

Men er det prinsessen, som kan sparke helt "dernede"???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeps, det kan Noah i hvert fald... har ogsaa undret mig....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps, det kan Noah i hvert fald... har ogsaa undret mig....

Synes det er mærkeligt.. Men okay, de er jo ved at være store derinde, så de kan jo strække sig langt! Men synes bare det er en underlig følelse - og det føles anderledes, end når hun sparker længere oppe <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg kun 25 uger henne.

Men Caroline har fra uge 18 af, sparket nedad... Total mærkelig fornemmelse :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har også oplevet at vores bettemand sparker langt nede nogle gange...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg kun 25 uger henne.

Men Caroline har fra uge 18 af, sparket nedad... Total mærkelig fornemmelse :D

Det er ikke at hun sparker nedaf - det er langt NEDE.. Hun har tit sparket nedaf, og oftest nederst i maven, over skambenet..

Men det her føles faktisk som om hun ja - er ved hendes "udgang" ;) :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi, hendes udgang :D Ej, dét har jeg faktisk ikke oplevet? Tror jeg? Det må da være UBEHAGELIGT

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi, hendes udgang :D Ej, dét har jeg faktisk ikke oplevet? Tror jeg? Det må da være UBEHAGELIGT

Ja ;) Og det er nemlig ret ubehageligt.. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, om det lige var helt saa alngt nede, men det var i hvert fald nede, hvor jeg taenkte, at der brude han da ikke kunne naa ned endnu.... laugh.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også prøvet at få nogle spark hvor jeg tænkte" nu skal du sku ikke sparke døren ind". Men igen hvis du er i tvivl vil jeg spørge nogen med faglig kompetance. Kan sige så meget at jeg ved fra arbejde at flere at de kvinder som har født for tidligt har beskrevet fornemmelsen inden det gik igang at det føles som om man er ved at tabe maven. Min jordemor sagde til mig da jeg blev lidt kulleret at jeg ille uave tyngde fornemmelse nedad til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også prøvet at få nogle spark hvor jeg tænkte" nu skal du sku ikke sparke døren ind". Men igen hvis du er i tvivl vil jeg spørge nogen med faglig kompetance. Kan sige så meget at jeg ved fra arbejde at flere at de kvinder som har født for tidligt har beskrevet fornemmelsen inden det gik igang at det føles som om man er ved at tabe maven. Min jordemor sagde til mig da jeg blev lidt kulleret at jeg ille uave tyngde fornemmelse nedad til

Det føles slet ikke sådan, og var til scanning i dag hvor alt så fin ud, så umiddelbart er jeg ikke nervøs :)

Det føles bare som spark, langt nede :) Og har mærket det før også, for nogle dage siden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror i øvrigt, at det er fordi hun vender med hovedet opaf, og sparker nedad :) Har i hvert fald læst, at så længe hovedet er opaf, så kan sparkene føles som om hun "sparker døren ud/ind" ;)

Og i dag til scanningen, så vi jo at hun lå med sit hovede helt oppe under mine ribben :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror hun ligger som Astrid med fødderne nede ad og det gør djævleondt de spark om kan komme derned :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror hun ligger som Astrid med fødderne nede ad og det gør djævleondt de spark om kan komme derned :whistling

De er i hvert fald kraftige, på en helt anden måde! - Sidder og hopper når hun sparker dernede.. Men det "område" er nok generelt bare ret følsomt jo!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærker stort set kun liv nede ved skambenet, men min moderkage ligger også ud af ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er i hvert fald kraftige, på en helt anden måde! - Sidder og hopper når hun sparker dernede.. Men det "område" er nok generelt bare ret følsomt jo!!!

Stakkels dig :whistling Jeg har jo været her, for mig hjalp det at presse hende lidt op af altså løfte maven :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels dig :whistling Jeg har jo været her, for mig hjalp det at presse hende lidt op af altså løfte maven :balloons

Godt tip tak.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt tip tak.gif

Jaja og man kan købe et bælte som løfter maven men jeg brugte bare et tørklæde det ser også lidt sødt ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er et godt tip, og det virker! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er et godt tip, og det virker! :D

Øh jeg ville da ikke skrive en røver :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh jeg ville da ikke skrive en røver :balloons

Hehe, nej.. Det ved jeg :D Men kunne jo være det kun virkede nogen gange eller på nogen :P - men det virker på mig :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER