Oprettet April 4, 2012 Er idag 34+3 og har de sidste 2 dage haft diare.. hun farer rundt derinde så masser af liv. Men hele dagen idag har jeg en trykken ved endetarmen. det er ubehageligt men ik så det gør ondt. Nogen der ved hva det kan være Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2012 Har ikke prøvet det. Men hvis du er i tvivl kan du jo altid tale med læge eller jordemoder om det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2012 Jeg har haft diare i 1 1/2 måned nu... Jeg har været til flere samtaler med både læger og jordmor. Men alt er som det skal være. De mener nu at det er en kombination af at hun moser en del på mave og tarm samt at jeg fik fjernet min galdeblære som 18 årig og har de der galdeudslip som kan give virkelig dårlig mave... Så der kan godt være en helt ufarligt grund til diare! Dog skal du ved længerevarende diare lige være opmærksom på dig selv i forhold til hvis du bliver dårlig = dehydreret... Men jeg fik at vide at diare ikke kunne skade barnet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites