tazdiginez

Vil i hjælpe mig?

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Og selvfølgelig alt mulig held og lykke med at finde et dejligt hjem til den.. :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har delt den på fb :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hundegalleri.dk

tak, men det koster 59 kr. for at færdes derinde og jeg kommer ikke til at bruge det i fremtiden jo :unsure

Har delt den på fb :)

Tusind mange tak! :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil bare sige tak til dem som har delt linket og spredt annoncen.

Det er en stor hjælp og jeg sætter meget stor pris på det..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Undskyld jeg spørg men tror du ikke at du skulle "give ham bort" altså droppe prisen.

500 kr er ikke meget i min verden men måske i nogens når han er så gammel :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Undskyld jeg spørg men tror du ikke at du skulle "give ham bort" altså droppe prisen.

500 kr er ikke meget i min verden men måske i nogens når han er så gammel :balloons

500 kr. er praktisk talt at forære ham væk.

en ny hund koster omkring 3000-5000 kr. - så er 500 kr. ikke ret meget - MEN jeg har skrevet at prisen er til at forhandle om = er den rette person der, får han Duser gratis og skal kun betale ca. 200 kr. for de ting der følger med (madspand, mad, snor, legetøj, osv.)

Det nævner jeg ikke, fordi der er nogle mennesker som syntes det kunne være sjovt at hente en gratis hund for at misrøgte dem og bruge dem til "hvalpefabrikker" og det er jeg ikke interesseret i - derfor er prisen 500 kr. inde på annoncen.

For at frasortere de ikke-rare mennesker fra dem som rent faktisk gerne vil have ham.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror Ikke der er nogen der vil købe ham.. Heller ikke selvom det er for de ting der følger med :( Han er en gammel hund, og mange tænker jo nok at han kan blive dyr i dyrlægeregninger indenfor få år jo.. :(

Men krydser fingre for I finder et hjem!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror Ikke der er nogen der vil købe ham.. Heller ikke selvom det er for de ting der følger med :( Han er en gammel hund, og mange tænker jo nok at han kan blive dyr i dyrlægeregninger indenfor få år jo.. :(

Men krydser fingre for I finder et hjem!

Det er også det jeg tænker lidt men håber alt hvad jeg kan for et nyt godt hjem

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville rigtig gerne tage ham, hvis jeg kunne. Men kan jeg desværre ikke. :boo

Håber snart I finder et rigtig godt hjem til Duser! :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER