Oprettet April 4, 2012 Nu er Lise 6 uger gammel, så det er på tide at få oprettet en billedtråd til hende :whistlingStarter lige med at opdatere jer fra fødslen og så frem til nu.Sidste billede af maven.Første billede af Lise efter hun er kommet ud.Lise bliver undersøgt og målt af sygeplejersken.Her er hendes første morgen på hospitalet - ca. 7 timer gammel.Hygge ved mors bryst :hophopSover sødt.Et lille mugshot! Her et par dage gammel.Træt baby :biglovePå vej hjem fra hospitalet - 1 uge gammel.Lise's første bad.Hygge hos farmand.Tur i IKEA - her 5 uger gammel. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2012 Hvor er hun bare fin og lækker :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2012 Rigtig sød og dejlig lille pige :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2012 Nåårrhh. :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2012 :biglove Tak skal I ha' piger. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2012 Lige et par close-ups fra en hygge-session i sofaen :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2012 hvor er hun skøn, stort tillyke med hende. Jeg er helt vild med det første billede, hvor hun ligger ved dig med store øjne og bare kigger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2012 Tak Helle :loveshower Jeg er selv ret vild med det billede. Lidt nye billeder, jeg har leget lidt med sort/hvid funktionen på kameraet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2012 Lige et billede med svigermors strikkede kjole på - den er sååå fin :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2012 nøj hvor mine æggestokke klaprer når jeg ser sådan en dejlig pige som din :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2012 Skønne billeder! :kuller Glæder mig til at se endnu flere af den lille charmetrold. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2012 Hvor er hun bare en skøn lille pige altså! :kuller (Btw - nice detalje på IKEA billedet at der er et skilt bagved hvor der står "nye størrelser". Det kan man da godt sige at en baby er - en ny lille størrelse ;)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2012 Sikke nogle gode billeder - er også vild med det første :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2012 nøj hvor mine æggestokke klaprer når jeg ser sådan en dejlig pige som din :loveshower Hehe, så kunne det være du måske skulle have en lille efternøler? :whistling Skønne billeder! :kuller Glæder mig til at se endnu flere af den lille charmetrold. Tak! Dejligt at vide at der er nogen der følger med i tråden :yiepie Der skal nok komme mange flere billeder. Hvor er hun bare en skøn lille pige altså! :kuller(Btw - nice detalje på IKEA billedet at der er et skilt bagved hvor der står "nye størrelser". Det kan man da godt sige at en baby er - en ny lille størrelse ;)) Tak for rosen! Det med IKEA havde jeg ikke tænkt på, men det er da rigtigt :lol Sikke nogle gode billeder - er også vild med det første :loveshower Tak skal du have! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2012 Nøj hvor er hun lækker :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2012 Hvor er hun bare en skøn lille pige altså! :kuller (Btw - nice detalje på IKEA billedet at der er et skilt bagved hvor der står "nye størrelser". Det kan man da godt sige at en baby er - en ny lille størrelse ;)) Fedt :D Godt set :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2012 Hehe, så kunne det være du måske skulle have en lille efternøler? :whistling Hehe ja det var da planen, da min kæreste gerne vil ha børn ;) Så skal bare lige igennem den sidste pakke piller og så er vi igang :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2012 Nøj hvor er hun lækker :kuller Taaaak! Det synes vi også :bunny Hehe ja det var da planen, da min kæreste gerne vil ha børn ;)Så skal bare lige igennem den sidste pakke piller og så er vi igang :glad Jubii hvor spændende! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2012 Lise elsker at køre bil. Så kan hun lige få sig en skraber i autostolen :zzz Punkrocker baby! Når Lise har været i bad og blevet føntørret, så stritter håret som bare pokker. Man skulle næsten tro det var sat med vilje :D En fræk baby ude på ballade! Mors ammepude er god at kravle på... og måske sutte lidt på. Lise i fin kjole på vej til sin fætters 3 års fødselsdag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2012 Sikke en masse dejlige billeder og hvor har hun da bare meget hår... Ser så sødt ud med det strithårs billede :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2012 Hun er bare så skøn :loveshower Er vild med strithåret :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2012 Hvor er hun bare skøn!!! :loveshower :loveshower Og lækkert hår :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2012 Super skønne billeder! Hvor ser Lise dog bare sød og sådan lidt betuttet ud :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites