Økonom

Den kære vægt.....

79 indlæg i dette emne

tror bestemt ikke du skal være bekymret :kram2 , men godt de holder øje med dig.. min veninde tog kun 3,5 og hendes lille dreng var sund og rask da han kom til verden først i august.

men kan godt følge dig du er bekymret, men glæd dig over du kommer til at se bebs endnu engang :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan sagtens forstå, hvis du er bekymret, men alarmklokkerne ringer først ved grænsen på -22%.

Vores lillefis blev i fredags 36+0 ved skanning vurderet til 2379 g, hvilket svarer til -15%, men alle flow-målinger er superfine, så de vil først se os igen 40+0 (hvis vi når dertil ;) )

Hvis den fortsætter af samme kurve er den forventede fødselsvægt (40+0) ca. 3000 g, hvilket jo er en fin størrelse.

Glæd dig over din lave vægtstigning og muligheden for at se jeres lille pige igen :)

Her 36+3 er vægtstigningen 13 kg, så den må gerne stagnere her ;)

Bare tanken om at skulle af med dem igen :8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tror det er svært at regne ud med vores vægte - jeg har taget 12 kg - men der sidder ikke meget på maven 34+2 havde jeg symfus på 29 cm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er meget spændt på hvad scanningen siger og det vigtigste er jo bare, at hun følger sin egen kurve...

Hvis jeg går tiden ud (40+0), så burde hun jo trods alt stadig lande, på en fødselsvægt der siger ca. 3000 gr., hvilket jo er en hel fin vægt.

Bliver nok bare lidt rundforvirret, da de fleste tager langt mere på og også selv gjorde første gang (18 kg.).

Med Karla blev hun ligeledes vurderet til 2000 gr. (35+0), Jdm og FG mener begge, at det er fordi jeg er så høj - 180 cm., at der derfor kan gemme sig rigtig meget barn...

Kan se på Karlas VJ, at hun 37+4 blev scannet til 3138 gr. og er først født 41+3 og vejede 3256 gr., så der er der i hvert fald scannet HELT forkert...!!!!

For ellers skulle hun jo kun ha' taget lidt over 100 gr. på, på knap 4 uger... NOT!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER