Besvaret May 3, 2011 ja hun ER bare skøn.... og nu skal hun være storesøster :wub :wub :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2011 Må lige vise jer dette billede manden tog af Isabella i denne uge :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2011 Må lige vise jer dette billede manden tog af Isabella i denne uge :) åh hvor er hun dog dejlig :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2011 Arhmen altså! Fotomodel!! :loveshower: hun er så smuk! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2011 åh hvor er hun dog dejlig :wub Arhmen altså! Fotomodel!! :loveshower: hun er så smuk! :) Tusind tak skal I have :kiss Jeg bliver også nødt til at indrømme, at jeg ofte sidder med en følelse af uvirkelighed. At jeg har været med til at skabe dette perfekte lille menneske :kuller Fatter ikke hun virkelig er min lille pige :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2011 Må lige vise jer dette billede manden tog af Isabella i denne uge :) Hun er bare så fantastisk dejlig :loveshower :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2011 Må lige vise jer dette billede manden tog af Isabella i denne uge :) sikke dog et fantastisk billede. Love it :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2011 Må lige vise jer dette billede manden tog af Isabella i denne uge :) Hvor er hun dog lækker! Sikke mandel øjne *suk* Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2011 Waaauw sikke et godt billed :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2011 hvor er hun søøøøø :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2011 Hun er bare så fantastisk dejlig :loveshower :kuller sikke dog et fantastisk billede. Love it :D Hvor er hun dog lækker! Sikke mandel øjne *suk* Waaauw sikke et godt billed :kuller hvor er hun søøøøø :loveshower Tusind tak skal I have :kram2 :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2011 Lige et par nye skud af den lille dame :) Kører politibil I legehus I sandkasse med storebror, der underligt nok har dykkerbriller på :D Er stooor fan af storebror og går helst med ham i hånden, når vi alle er ude at gå :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2011 Skønne skønne Bellabel :loveshower Syntes det første billede er helt fantastisk :kuller Og det giver da god mening med dykkerbriller i en sandkasse :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2011 fantastiske billeder, og hvor er det skønt med den søskende kærlighed :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 Sååååå søøøød den dejlige Isabella :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 fede billeder.. rigtig gode :) Og elsker det sidste billed... :loveshower :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 Skønne skønne Bellabel :loveshower Syntes det første billede er helt fantastisk :kuller Og det giver da god mening med dykkerbriller i en sandkasse :D Jamen det gør det da helt sikkert :D Det er bare de dååmme voksne, der fatter hat :D fantastiske billeder, og hvor er det skønt med den søskende kærlighed :biglove Tak Gitte :kiss Sååååå søøøød den dejlige Isabella :loveshower :loveshower Tak Ki :kiss fede billeder.. rigtig gode :) Og elsker det sidste billed... :loveshower :wub Tak søde :kiss De er faktisk taget med mandens iPhone ;) Det er efterhånden ikke så tit vi får brugt det almindelig kamera mere. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 De er faktisk taget med mandens iPhone ;) Det er efterhånden ikke så tit vi får brugt det almindelig kamera mere. Hvilken app bruger han? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 Hvilken app bruger han? ;) Øhhh pas?? Jeg har jo en HTC, og ved intet om iPhone. Men jeg kan da spørge :) Hun er sååååååååå smuk <3 Tak søde Stinna :kiss :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 Øhhh pas?? Jeg har jo en HTC, og ved intet om iPhone. Men jeg kan da spørge :) Ja det må du meget gerne ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 Rigtige gode billeder :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2011 Rigtige gode billeder :loveshower Mange tak :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2011 Badebilleder- elsker vand :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2011 Dejlige Isabella :loveshower Dejligt at hun er så glad for vand ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites