Oprettet December 8, 2010 Har længe haft lyst til at vise jer min lille super Ninja-pige. Nu gør vi det så :biglove Isabella 1 dag gammel Isabellas første jul Hjemvendt fra dagplejen- én af de første dage Isabella i Legoland forår/sommer 2010 Elsker fjernsynet, og er meget opslugt det er sjåååååvt Sommerferie 2010 Træt lille pige Efterår 2010 Ca. 14 dage siden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Eiij hold da helt op hun er køn :loveshower Skønne skønne billeder :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Hold op hun er sød. Og virkelig virkelig smuk :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 :loveshower :loveshower hvor er hun da bare SKØN :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Åhhhh hun er en lækkerbisken, sikke nogle øjne :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Eiij hold da helt op hun er køn :loveshower Skønne skønne billeder :glad Tusind tak Sandie :kiss Hold op hun er sød. Og virkelig virkelig smuk :loveshower Det er meget sødt skrevet Pernille, tusind tak :kiss :loveshower :loveshower hvor er hun da bare SKØN :loveshower :loveshower Tusind tak søde :kiss Åhhhh hun er en lækkerbisken, sikke nogle øjne :loveshower Tusind tak :kiss Hihi- de øjne kan hun allerede komme laaangt med :rolleyes Der er ikke mange der kan stå for hende, når der er noget hun gerne vil have, og ser på folk med store, runde, brune øjne :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Hun er SÅÅÅÅÅÅÅ smuk søde... (Ligesom sin mor) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Hvor er hun bare lækker :loveshower Virkelig charmerende :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Ja hold da op en køn lille pige :loveshower hun er jo bare helt igennem bedårende ... smukke smukke øjne og bare total lækker lille prinsesse ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Hun er SÅÅÅÅÅÅÅ smuk søde... (Ligesom sin mor) Hvor er du sød Stinna :biglove Føler mig nu langt fra smuk efter mange mange dages sygdom og absolut intet har gjort ud af mig selv ;) Hvor er hun bare lækker :loveshower Virkelig charmerende :biglove Tak Christina- det varmer rigtig meget :loveshower Ja hold da op en køn lille pige :loveshower hun er jo bare helt igennem bedårende ... smukke smukke øjne og bare total lækker lille prinsesse ;) Hvor er det bare sødt skrevet- tusind tak :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Hvor er du sød Stinna :biglove Føler mig nu langt fra smuk efter mange mange dages sygdom og absolut intet har gjort ud af mig selv ;) Du er ALTID smuk... :biglove Et menneske som dig - stråler altid :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Du er ALTID smuk... :biglove Et menneske som dig - stråler altid :kiss :biglove :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Nuuuuuuuuuuuuuuuuj hvor er hun bare sød og dejlig Tak for alle de gode billeder :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Nuuuuuuuuuuuuuuuuj hvor er hun bare sød og dejlig Tak for alle de gode billeder :kram2 Mange tak Ki :) Jaaeehh- jeg er jo sikker på Isabella og Leo er det perfekte Match :biglove :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Hun er godt nok en lækker unge! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Nøjjj en køn datter du har :loveshower dejlige billeder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Hun er godt nok en lækker unge! :biglove Tusind tak søde :kiss Nøjjj en køn datter du har :loveshower dejlige billeder Tusind tak, dete er meget sødt af dig :) :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 Ejj hvor er hun lækker, de øjne kan man da ikke stå for :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 Sikke en lækker tøs du har dig der :loveshower :loveshower Super gode billeder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2010 Hvor er hun bare lækker Emil vil gerne lægge billet ind på hende Så køn så køn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2010 Ejj hvor er hun lækker, de øjne kan man da ikke stå for :loveshower :loveshower Tak Dorthe. Hihi- ja, de øjne kan hun komme temmelig langt med :rolleyes Sikke en lækker tøs du har dig der :loveshower :loveshower Super gode billeder :) Tusind tak :kiss Hvor er hun bare lækker Emil vil gerne lægge billet ind på hende Så køn så køn Årh- og din Emil er også bare SÅ lækker :loveshower Jeg har godt nok også en aftale med Ki og Leo, men man kan vel godt have flere billetter? :D :P smuksak! Tak :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2011 Lidt mere Isabella :balloon Først lidt fra december: Lidt fra januar: Og lidt fra februar: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2011 Hvor er hun dog bare køn og dejlig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites