Besvaret July 7, 2011 Dejlige Isabella :loveshower Dejligt at hun er så glad for vand ;) Ja, det er skønt :loveshower Hun ville da aldeles heller ikke derfra. Er lidt underligt, at gå væk med en storgrædende pige, når man skal hjem ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2011 Ja, det er skønt :loveshower Hun ville da aldeles heller ikke derfra. Er lidt underligt, at gå væk med en storgrædende pige, når man skal hjem ;) Nåhr :kuller Jeg har været i badebasin med Tilde og hun startede med at ligge og græde på gulvet, for hun skuller hvert fald IKKE i badebasin :rolleyes Vi endte med at ligge i blød i 1½ time og hun ville bare IKKE op igen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2011 Nåhr :kuller Jeg har været i badebasin med Tilde og hun startede med at ligge og græde på gulvet, for hun skuller hvert fald IKKE i badebasin :rolleyes Vi endte med at ligge i blød i 1½ time og hun ville bare IKKE op igen :D Isabella har insisteret på at se billederne af sig selv i "bade" her til aften, indtil hun skulle i seng :D "Bella bader" :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2011 Isabella har insisteret på at se billederne af sig selv i "bade" her til aften, indtil hun skulle i seng :D "Bella bader" :loveshower Kan jeg godt forstå - barnet har jo god smag :D :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Hvor er hun skøn :loveshower og utrolig velklædt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Hvor er hun skøn :loveshower og utrolig velklædt :) Tusind tak skal du have :kiss Isabellas mor har nok et mindre shoppegen :whistling :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Lidt mere Isabella :biglove På vendretur i sit nyr regntøj Hygger til aftentegnefilm Putter med "Ninar" YO! "Min far er tosset" MIN mad!! Til farmors fødselsdag med sløjfer i håret "dårlig forælder"- billede :blush Slår græs på fliser :D Putter med far Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Skønne Bellabel :kuller :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Undrede mig ove du havde sat JULE billeder ind ;) LOL... man kan jo så tage og læse ordentligt.... HVOR ER HUN SMUK!!!! (Som sin mooooooooar) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2011 Alt jeg kan jo kun sige, at jeg er helt solgt. Det er lige sådan en jeg gerne vil have :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Skøn skønnere og skønnest :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 Undrede mig ove du havde sat JULE billeder ind ;) LOL... man kan jo så tage og læse ordentligt.... HVOR ER HUN SMUK!!!! (Som sin mooooooooar) Alt jeg kan jo kun sige, at jeg er helt solgt. Det er lige sådan en jeg gerne vil have :loveshower :loveshower :loveshower dejlig trunte altså!! Skøn skønnere og skønnest :loveshower Tusind tak allesammen- hvor er I søde :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 En meget alvorlig Isabella fortæller far om den bi hun lige har set :) Hello there! Og sådan ser vi ud, når vi smiler og poserer for kameraet :D Bade med vand er fantastisk. Og man skal selvfølgelig have sine luffer på uanset dybden :lol Hej Moar :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 Skønne Isabella-musen :kuller :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 :biglove :biglove :biglove :biglove :biglove :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2011 Skønne skønne pige :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2011 Sikke nogle fantastiske billeder af hende, hvor er hun dejlig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2011 Skønne Isabella-musen :kuller :loveshower hun er altså bare lækker :biglove :biglove :biglove :biglove :biglove :biglove Skønne skønne pige :loveshower :loveshower Sikke nogle fantastiske billeder af hende, hvor er hun dejlig :loveshower Tusind tak I skønne piger :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Hvor er hun bare lækker - en rigtig lille supermodel.. :loveshower Og nøøøj en fed Molo på det sidste billede.. :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Hvor er hun bare lækker - en rigtig lille supermodel.. :loveshower Og nøøøj en fed Molo på det sidste billede.. :biglove Taark :kiss Moloen er en soft shell, som vi købte i foråret- den er bare næsten neon-pink ;) Den har bare været såååå god her både forår og sommer. Med den våde og ikke særlig varme sommer vi har haft, har hun brugt den rigtig meget :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Taark :kiss Moloen er en soft shell, som vi købte i foråret- den er bare næsten neon-pink ;) Den har bare været såååå god her både forår og sommer. Med den våde og ikke særlig varme sommer vi har haft, har hun brugt den rigtig meget :) Jeg bliver vist nødt til lige at holde øje med din salgstråd.. Man kunne jo måske være heldig at den på et tidspunkt dukkede op derinde.. :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Gud hvor er hun da fantastisk lækker :loveshower :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites