Oprettet April 3, 2012 Jeg tror jeg har bestemt mig for at købe en ny autostol til Marlon.... Vi har godt nok en allerede, en maxi cosi som en venlig nabo kom med.... Men den er bare ikke særlig pæn mere, og jeg synes faktisk heller ikke den passer så godt i bilen. Og jeg vil ikke risikere noget! Jeg har så haft kig på en Römer Eclipse.... Da den skulle passe ekstra godt i små biler, og via autostol.dk har jeg fundet den til en rigtig god pris! (tak Kristian ;) ) Men er det en god stol? Jeg ved at Römer Baby-safe er i top med sikkerheden, men gælder det alle Römers stole? Nogen som ved noget? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2012 Den har faaet Befriedigend (altsaa tilfredsstillende) hos Auto Motor und Sport i Tyskland.... Den er en af fire, som ikke dumpede i en test med ti autostole i den klasse, men i samme gruppe blev kun BeSafe og MaxiCosi erklaeret for anbefalingsvaerdige. Andet har jeg ikke kunnet finde om den, hvad tests angaar... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2012 Hmm.... Jamen det lyder da umiddelbart godt synes jeg..... Tak fordi du tog dig tid til at kigge :kram2 Jeg har været inde på den side du linkede til engang hvor man kan se hvilken bil og autostol der passer sammen.... Og der står at det ville være et godt match...... Undrede mig bare over at den var så billig..... Men kan så se at herhjemme er det sådan set ikke nogen billig stol. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2012 Vi har haft en eclipse til Isabella. Vi havde to biler på et tidspunkt, og så købte vi eclipsen fra ny. Vi har været fuldt ud tilfredse med den, og Isabella ville faktisk hellere sidde i den end i den anden Rømer First Class. Den er nem at flytte på og fylder ikke så meget på sædet. Du kan få den med sammen med sengen :D Isabella har lige fået ny størrelse :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2012 Hmm.... Jamen det lyder da umiddelbart godt synes jeg..... Tak fordi du tog dig tid til at kigge :kram2 Jeg har været inde på den side du linkede til engang hvor man kan se hvilken bil og autostol der passer sammen.... Og der står at det ville være et godt match...... Undrede mig bare over at den var så billig..... Men kan så se at herhjemme er det sådan set ikke nogen billig stol. Jeg tror da ogsaa, at det er en udmaerket autostol :) Og sikkerheden bliver jo ikke vaerre af at den passer til bilen, taenker jeg! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2012 Vi har haft en eclipse til Isabella. Vi havde to biler på et tidspunkt, og så købte vi eclipsen fra ny. Vi har været fuldt ud tilfredse med den, og Isabella ville faktisk hellere sidde i den end i den anden Rømer First Class. Den er nem at flytte på og fylder ikke så meget på sædet. Du kan få den med sammen med sengen :D Isabella har lige fået ny størrelse :) Ej, det første jeg tænkte da jeg læste din besked, var at jeg stadig ikke har fået overført de penge :blush Men hvis vi så alligevel skal til at handle autostol så gør det måske ikke så meget :D Men du skal godt nok have et godt tilbud på hånden så, for jeg kan nemlig købe den fra ny til 875 inkl fragt ;) Skønt at høre at i har været glade for den! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2012 Jeg har så haft kig på en Römer Eclipse.... Da den skulle passe ekstra godt i små biler, og via autostol.dk har jeg fundet den til en rigtig god pris! (tak Kristian ;) ) Velbekomme - glad for du kan bruge min hjemmeside og jeg ikke bare spilder min tid :o) Der findes desværre ikke nogle test af Eclipse, som er foretaget af de foreninger, som normalt tester autostolene (ADAC, Stiftung Warentest mf.). Mvh Kristian Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2012 Ej, det første jeg tænkte da jeg læste din besked, var at jeg stadig ikke har fået overført de penge :blush Men hvis vi så alligevel skal til at handle autostol så gør det måske ikke så meget :D Men du skal godt nok have et godt tilbud på hånden så, for jeg kan nemlig købe den fra ny til 875 inkl fragt ;) Skønt at høre at i har været glade for den! Hmm 500 og så får I en spand kaffe oveni :D Vi har kun brugt den som nr 2 stol, så den er næsten ikke brugt, fordi vi solgte bil nr 2 ret kort efter ;) Og så er der ekstra hovedstøtte til vores. Den købte vi ved siden af herhjemme til 200 kr :) Den er forresten sort og grå. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2012 Hmm 500 og så får I en spand kaffe oveni :D Vi har kun brugt den som nr 2 stol, så den er næsten ikke brugt, fordi vi solgte bil nr 2 ret kort efter ;) Og så er der ekstra hovedstøtte til vores. Den købte vi ved siden af herhjemme til 200 kr :) Den er forresten sort og grå. Ihh.... Overvejede det kraftigt, men nu har jeg altså bestilt en ny stol hjem ;) Det frister ellers med den spand kaffe :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2012 Hmm 500 og så får I en spand kaffe oveni :D Vi har kun brugt den som nr 2 stol, så den er næsten ikke brugt, fordi vi solgte bil nr 2 ret kort efter ;) Og så er der ekstra hovedstøtte til vores. Den købte vi ved siden af herhjemme til 200 kr :) Den er forresten sort og grå. Var det et specielt tilbud kun til troldemor eller er det åben for andre...? :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2012 Var det et specielt tilbud kun til troldemor eller er det åben for andre...? :whistling Haha. Nej, vi har to stk 9-15 kg fra Britax/Rømer, som jeg sætter til salg. En tøsefarvet denim og lyserød (First Class Plus) og en Eclipse i sort/grå. Men ellers send mig lige en PM :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2012 Jeg bestilte stolen før påske..... Og nu kan jeg se på fragtmandens side at den er læsset på en fragtbil i DK for at blive leveret..... Håber den dukker op i dag eller i morgen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites