rusternille

Graviditetstøj fra H&M

12 indlæg i dette emne

Jeg har lige investeret i nogle dejlige bukser fra H&M(2 par), og jeg har lyn hurtigt erfaret noget som jeg lige ville dele:

Jeg skal bruge mindst én str. mindre end normalt, og selvom det lige umiddelbart sidder fint i butikken og når jeg prøver igen hjemme, -så begynder den ellers vidunderlige elastik at give sig når jeg har vasket dem og gået lidt med dem, -så jeg har lige måttet sy elastikken MEGET ind... øv øv øv

-pas på med at tænke -jeg skal jo også kunne passe det i slutningen af graviditeten, fordi elastikken skal nok blive medgørlig ;)

Er der andre der har lignende eller u-lignende erfaringer? Og eventuelt råd til gode ventetøjssmærker som måske ikke giver ligeså meget efter..??

:gravid mavebump fra Pernille

Del dette indlæg

Når jeg har købt ventebukser i H&M, har det skulle være samme størrelse som jeg brugte før graviditeten.

Mamalicious har også godt ventetøj.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også skulle have samme str.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Saerligt ventebukser ikke maa bare sidde stramt. Det sagde ekspeditricen i Benetton til mig hernede - og det gjorde hun godt i at sige. Mine bukser sad en anelse loest i starten og heldigvis for det, for nu sidder de lige, som de skal og maa ikke vaere mindre - der er heller ikke mere elastik at give af. Mine Funmum jeans, som sad for loest i starten og var helt strammet ind, sidder ogsaa helt, som de skal nu og jeg kan stadig give lidt elastik.

Det til trods for at jeg her i 30. uge kun har taget 6 kilo paa og langt de fleste sidder paa maven. For mig maa det gerne sidde til, men det er meget ubehageligt med toej, der strammer i livet, saa jeg vil ikke raade til at koebe meget mindre end at der er lidt at give af, naar man naar over halvvejs og mod tredje trimester :)

Men altsaa baade Benetton, Mamalisciuos, Boob og Funmum er jeg meget tilfreds med. Jeg har et par floejlsventebukser og et par venteleggings fra Benetton, et par jeans fra Funmum, et par venteleggings og et mavestykke fra Boob og en fin ventekjole fra Mamaliscous. Af mine to vente-t-shirts fra H&M drejer den ene i syningen, leggings kradser paa maven og strikventekjolen fnulrer lidt efter skaanevaske. Saa jeg er paa vagt i H&M og synes noget af det er virkelig kedeligt og poset. Men altsaa - har ikke fortrudt noget af det, jeg har investeret i og bruger det hele, undtagen de kradseleggings fra H&M!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har prøvet bukser fra H&m og mamalicious.

HM: købte 3 par bukser, 1 par jeans og et par "alm" bukser. Købte først 1 par bukser derfra, som jeg blev rimeligt glade for, og købte derefter et par af de samme, bare i en anden farve. De første passede rigtig godt, men de nye sad rigtig dårligt <_< Der var en elastikkant, som var et par cm bred, som på de første bukser gav en god støtte til maven. På de nye sad det ret stramt, med det resultat, at det "krøller" ned under maven og strammer der, og giver en muffintop der gnaver mere end en støtte. Hvilket er rigtig ærgeligt eftersom jeg rev hul på knæet på de første.

Hmt. De jeans, jeg købte, var jeg fint glade for. Pasformen var god, men kvaliteten var ærligt talt ret ringe. Efter at have havft dem på 2-3 gange gik der hul på syningen mellem buksestykket og elastikken. Efter godt 2 måneder satte jeg med ned, og de revnede fra inderlåret til bag om midt på benet. Ikke fedt! <_< Det var ikke fordi de var for stramme, for de var faktisk blevet ret løse i stoffet.

Konklusion: Ud af 3 par busker købt i år kan jeg ikke bruge nogle af dem nu (1 par dog selvforskyldt) <_<

Mamalicious: Det er en anden historie. Jeg har købt 2 par jeans, og de sidder rigtig godt. Kan rigtig godt lide at elastikstykket rent faktisk støtter og ikke bare er der. Dessuden starter elastikstykket et par cm under buksekanten, og ikke i forlængelse af bukserne. Det betyder, at man kan have en tætsiddende top på, der kan vise maven godt frem, uden at buksekanten ser kikset ud. Jeg er rigtig glade for dem :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmmm, måske jeg så har tabt mig inden graviditeten uden at lægge mærke til det.. :rolleyes

Der er intet af det der strammer, og elastikken på det ene par bukser var begyndt at sidde og folde ret meget -men dette par havde jeg også købt i den normale str. og tænkt at det sikkert var fint at de sad lidt løst... men desværre er de også begyndt at pose på bagdelen :unsure

Men jeg er nok bare for tidligt ude så, -og nøjes da også bare med det jeg har købt indtil videre.. men vil da klart tjekke de andre mærker efter næste gang jeg skal ud og kigge :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey det var godt at høre pumpkin, -så er jeg måske også rendt ind i en dårlig produktion... øøøh men også surt for dig selvfølgelig..

Jeg har kun købt toppe i mamalicious indtil videre - og de er heeelt fantastiske, -men vil da klart prøve deres bukser næste gang så :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mine bukser passer jeg egentlig ok fint. Men til gengæld har jeg oplevet det samme med én af de to kjoler, jeg har købt derinde. Den poser ufatteligt meget og sidder bare slet ikke særlig pænt. Og kommer heller ikke til det, så vidt jeg kan tyde udfra pasformen nu.

Ellers er jeg egentlig ok glad for mine H&M-ting.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bukser har jeg måttet købe en størrelse større, bluser i samme størrelse. Men jeg har nok også udvidet mig lidt på hofterne :whistling Men altså, det var gået helt galt for mig, hvis jeg havde købt i mindre størrelser...

Jeg har ikke oplevet at noget af mit gik i stykker, men jeg har også købt de dyre jeans fra h&m (dem til 400 og ikke dem til 179 eller hvad det nu er...). Jeg tog nogle af de billige med ind i prøverummet, men allerede da jeg tog dem ned af bøjlen kunne jeg se, at de var revnet, så det gad jeg ikke kaste mig ud i ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var SÅ glad for mine H&M ventebukser - altså dem, der ligner jogginbukser i lækkert stof og med meget bred elastik. Det var de absolut bedste ventebukser jeg havde. Jeg skulle også bruge en str. mindre end normalt, hvilket jeg bare synes var herligt og de nåede aldrig at stramme.

Jeg havde også et par alm. ventebukser fra Mamalicious - de blev en anelse stramme hen mod slutningen, så dem brugte jeg bare slet ikke til slut. Ellers kan jeg anbefale nederdele og strømpebukser/leggins fra H&M, de er altså også bare dejlige og holder længe i forhold til den voksende mave...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan anbefale at koebe storempebukser fra H&M i en stoerrelse stoerre - min svigerinde gav mig nogle i M til jul, som jeg selv havde koebt i S og det var da saa meget bedre at de ikke sad stramt whistling.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke haft nogle problemer med mit h&m ventetøj. Det har passet fint i hele graviditeten...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER