Miamaya

Skuffende jordmoderbesøg

8 indlæg i dette emne

Er idag 34+3 og min egen JM havde ferie så var inde hos en afløser. Syntes jeg er blevet mere forvirret bagefter og følte ikke hun var særlig kompetent.

Hun kunne blandt andet ikke sige om han lå med rumpen nedad eller opad (troede jeg bare de næsten altid kunne). Det er jo især vigtigt hvis min fødsel mod forventning skulle gå igang før tid. Hun trykkede så hårdt og længe at jeg havde kvalme og var utilpas nogle timer efter :unsure

Hans vægten skønnede hun ud fra min vægt og højde - har jeg heller ikke prøvet før, syntes det lyder mærkeligt, men ca 2500g sagde hun.

Ifølge forløbsplanen skulle vi idag snakke om fødsel + smertelindring, men da hun havde undersøgt mig sad hun

bare og kiggede på os og spurtgte om vi havde nogle spm. Og jeg gad bare ikke spørge til fødslen, når hun var sådan, og det er vel hende der skal kende til formålet med samtalen.

Øv for et besøg, havde glædet mig sådan og så var det første og eneste gang kæresten kunne komme med :(

Del dette indlæg

Det lyder ikke rart.. hvornår skal du til jm igen ?

Du skulle bare have spurgt, selvom du virkede mærkeligt.. min jm siger heller ikke så meget men spørger mere om jeg har spørgsmål, men synes ikke jeg har nogen.. man ved jo det meste når man har prøvet det før.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder godt nok overdrevet skuffende... Rigtig øv for dig.. :kram

Håber at du får din JM tilbage næste gang, eller i det mindste en anden..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv, for en oplevelse.

Man skulle jo gerne gå derfra og føle sig glad og tryg.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan godt forstå du er skuffet! :kram2

Min Jm har også ferie næste gang jeg skal afsted, så håber ikke at være lige så uheldig som dig!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal heldigvis til JM igen om 14 dage og der regner jeg da bestemt med at min søde og kompetente JM er tilbage!

Har bare været trist idag, man er jo lidt extra følsom og ser altid meget frem til mine JM besøg. Håber virkelig vi kan nå at snakke lidt om fødsel næste gang så.

Pøj pøj til Jer andre når det blir jeres tur :smilie_oster02:

Del dette indlæg

Annonce ♥

øv det var da mega træls med sådan et besøg <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber du får et meget bedre besøg næste gang! :kram

Kan godt forstå du er skuffet, og lyder også mærkeligt den måde hun vurderede vægten. Og ja, så er det da fuldstændig meningsløst at hun skal trykke så meget på din mave, at du bliver dårlig, uden hun overhoved kunne finde ud af at bruge det til noget... :prik

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER