Oprettet April 2, 2012 så har vi det evige dilemma her til morgen var der intet, lige pludselig da jeg skal rejse mig fra min stol på jobbet, jeg jeg dårligt stå, da jeg har det som om samtlige mine mavemuskler har fået en fiberspræning og det gør bare nas hvis jeg ikke sidder stille, efter lidt bevægelse letter det lidt. jeg tror det er det vi kalder ligamentsmerter, men jeg er sgu i tvivl om jeg skal ringe til lægen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2012 Det lyder som ligamentsmerter- hvis det var andet ville du have ondt i maven eller livmoderen, og ikke musklerne :) Nogle gange kan de virkelig være stride ligamentsmerterne, jeg har oplevet decideret smæld hvor man kunne mærke noget "blive revet over"- sådan føltes det i hvert fald ;) Håber ikke det bliver for slemt i løbet af dagen, så må sofaen plejes i aften :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2012 de er stride :boo kunne en panodil hjælpe lidt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2012 de er stride :boo kunne en panodil hjælpe lidt? Uhhh.. Det ved jeg faktisk ikke :unsure Men normalt er Panodil jo gode til "små diffuse smerter", så det kan forsøges :) Jeg har ikke gjort andet end at tage den med ro, men det skal så siges, at jeg har været sygemeldt siden uge 6 i graviditeten, så jeg har haft gode muligheder for at tage den med ro, da min høj aktivitet har været kvalme og opkastningen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2012 Ring da til nogen, hvis du er utryg... Jeg har haft dage med staerke ligamentsmerter og har gaaet krumboejet ind til sengewn og har faaet min mand til at hjaelpe mig med at laegge mig. Men det har vaeret ude i siderne, altsaa saa midten af maven ikke goer ondt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2012 så er jeg kommet hjem fra job, fedt med en dag fra 7-16 når man har det sådan, men det lettede lidt, men også kun lidt, men jeg kunne da gå oprejst, og let bevægelse hjalp, så jeg tvang mig op at gå flere gange, men tror nok lige jeg når jeg har fodret og gået en rolig tur på ca. 15 min så hedder det film og sofa gåturen fordi rolig bevægelse har hjulpet lidt i dag, men klarede den da uden panodil Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2012 Naar jeg har de dage med ligamentsmerter, saa hjaelper det ogsaa at straekke lidt ud og ellers hvile. Det gaar gerne over efter et par dage :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2012 ja det håber jeg bestemt de gør :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Puha så er det min tur til de smerter :( Kan mærke det er ligment smerterne. For det gør nas ligesom når man nyser. Men her er smerten næsten konstant og alder nederst midt i maven ( altså godt stykke under navlen) Del dette indlæg Link to post Share on other sites