tazdiginez

Hjæææælp, jeg er faret vild..

7 indlæg i dette emne

I denne jungle af ægløsninger og cyklusser osv. :wacko

Jeg har jo sådan en fin lille app, hvor jeg kan holde øje med min cyklus und so videre.

Den sagde at jeg havde ægløsning 16 dage EFTER mensen var sluttet, men er det ikke fra mens er startet? :unsure

Jeg havde godt nok nogle småkramper og en del udflåd (og en sulten lyst til min mand :whistling ) den dag applikationen havde noteret, men har det været ægløsningen?

Jeg ved at man altid er 2 uger henne ved en positiv test, men hvad nu hvis ens ægløsning ikke har ligget 2 uger før den positive test?

For at opsummere med datoer.

Jeg fik mens den 7. marts og havde det indtil den 13. marts

Min app siger så at jeg havde ÆL den 28.-29. og vi :hump den 28.

Min sidste cyklus var på 39 dage (fra den 28. januar - den 7. marts)

Og når jeg regner mig frem burde forventede mens være den 3. april (med cyklus på 28 dage)

Men nu hvor min cyklus er længere, hvornår kan jeg så forvente mens, den 10. eller omkring den 20. som min app foreslår? :unsure

Arh! Hjælp :P

Del dette indlæg

Du kan forvente mens eller har testdag 14 dage efter din ægløsning, så hvis du har haft ægløsning d. 28, så ville jeg teste omkring d. 11-12!!

Håber det var svar nok?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu skriver du din sidste cyklus var på 39 dage...

Hvad var den på før. altså har du skrevet noget op, eller ved hvor lange dine cyklus normalt er?? :)

Hvis du har en normal cyklus på 39 dage, så skal det nok passe du har haft ÆL, den dag din app siger.. ÆL (skal helst) finder sted 12-16 dage før din mens ;)

Det kan godt være en jungle til at starte med.. men jo flere cyklus, man kan putte i sin app, jo bedre kan den også hjælpe en med at regne ud, hvornår man med sandsynlighed har ÆL :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du kan forvente mens eller har testdag 14 dage efter din ægløsning, så hvis du har haft ægløsning d. 28, så ville jeg teste omkring d. 11-12!!

Håber det var svar nok?

Det var det tak :)

Nu skriver du din sidste cyklus var på 39 dage...

Hvad var den på før. altså har du skrevet noget op, eller ved hvor lange dine cyklus normalt er?? :)

Hvis du har en normal cyklus på 39 dage, så skal det nok passe du har haft ÆL, den dag din app siger.. ÆL (skal helst) finder sted 12-16 dage før din mens ;)

Det kan godt være en jungle til at starte med.. men jo flere cyklus, man kan putte i sin app, jo bedre kan den også hjælpe en med at regne ud, hvornår man med sandsynlighed har ÆL :)

Jamen før jeg fødte var den ca. 28 dage og jeg kan ikke huske hvor lang min cyklus var før den på 39 dage, men kan bare huske at den var lang :wacko

Jeg har været i gang med appen siden november måned og den siger at min gennemsnitlige cyklus er omkring 44 dage :blink

Så er har været nogle lange nogle ind imellem, men ja... nu får vi at se.. Jeg regner med at teste den 12. og hvis den er negativ, forvente mens den 20. :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var det tak :)

Jamen før jeg fødte var den ca. 28 dage og jeg kan ikke huske hvor lang min cyklus var før den på 39 dage, men kan bare huske at den var lang :wacko

Jeg har været i gang med appen siden november måned og den siger at min gennemsnitlige cyklus er omkring 44 dage :blink

Så er har været nogle lange nogle ind imellem, men ja... nu får vi at se.. Jeg regner med at teste den 12. og hvis den er negativ, forvente mens den 20. :P

Jamen så vil jeg tro din app har lidt ret ;)

De er faktisk rimlig god til at ramme nogengange :)

Men det r svært hvis den cyklus svinger en del..

Men jeg Xer for dig den 12 :bd

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er du kommet hjem igen :whistling Aarrgghhh Taz syntes bare jeg var skide sjov :whistling

Hvornår skal du teste

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er du kommet hjem igen :whistling Aarrgghhh Taz syntes bare jeg var skide sjov :whistling

Hvornår skal du teste

Haha :D

jeg skal teste den 12. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER