Oprettet December 8, 2010 :balloon Ja kæmpe tillykke med fødselsdagen ven :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Tillykke med fødselsdagen :balloons :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 :balloons :balloons :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Stort tillykke med dagen :hurra :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Altså altså det er forbudt at skrive sådan noget sødt noget til en hormonella :boo :boo Jeg bliver jo helt rørt.. Hvor er det pænt af jer at tænke på mig :biglove Jeg har allerede haft en rigtig dejlig morgen, hvor jeg blev vækket på sengen med morgenmad, sang, flag og gaver.. :jul13: :jul8: og nu har jeg sat manden til, at gøre huset rent inden jeg får nogle piger fra mit studie på besøg :whistling :whistling han har taget en afspaseringsdag, blot for at forkæle sin kone :biglove Nårhhhhh... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Tillykke lille mus For fanden da - Hvor er den bare grim den kamel/dromedar eller hvad det nu er :P :P :P det er jo dyremishandling, den er slet ikke klar over hvor meget til grin den er :jul3: Men mange mange tak for omtanken :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Hey tillykke Var der mange lys i lagkagen? ;) :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Hey tillykke ;) :balloons Hey.. Tak tak :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 For fanden da - Hvor er den bare grim den kamel/dromedar eller hvad det nu er :P :P :P det er jo dyremishandling, den er slet ikke klar over hvor meget til grin den er :jul3: Men mange mange tak for omtanken :kram2 :kram2 Jeps, men han har selv sat den på :) og kalder mig morpige Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Hey tillykke Var der mange lys i lagkagen? ;) :balloons JA !! :klap :lol :lol :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Tillykke med fødselsdagen :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 :balloon :balloon hip hip hurra og STORT tillykke med dagen :balloon :balloon :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Kæmpe tillykke med dagen..... :glad Fantastisk at høre at du bliver sådan forkælet.... det fortjener du jo også!! :hurra :hurra :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 HJERTELIG TILLYKKE med dagen du skønne kvinde :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Tillykke med dagen :balloons :balloons :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 :balloon Tillykke :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Jeps, men han har selv sat den på :) og kalder mig morpige Jeg ved da godt det er dig alle drillenisserne Martin :klap :klap :bk :bk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 I er så skønne, hver og en :loveshower :loveshower Mange mange tak skal i have.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Stort tillykke skal du da også have herinde... :balloon :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites