MLM

Forklar mig lige

14 indlæg i dette emne

Hvordan bruger i dem og hvornår begynder i at teste

FORKLAR tak :balloons

Del dette indlæg

hvad er ibat test??? spørger den uvidende

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bruger dem når der er gået ca 7 dage efter min mens er stoppet. Så tager jeg en hver anden dag indtil jeg kan se at den er postiv.

Det er godt nok ikke helt sådan man skal gøre, men jeg synes bare ikke det er nødvendigt at tage en hver dag i en uge. For det meste kan jeg alligevel mærke på min krop når jeg har ægløsning.

Held og lykke :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er vist bare en trykfejl. Jeg tror der skal stå "... hvornår begynder I at teste?" :D Det var også først da jeg læste sætningen højt at jeg fattede det :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der skulle stå i at teste ipaden er ikke altid så hurtig som fingerne, super fordi du så fejlen tak :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er vist bare en trykfejl. Jeg tror der skal stå "... hvornår begynder I at teste?" :D Det var også først da jeg læste sætningen højt at jeg fattede det :P

Tak det er rettet :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bruger dem når der er gået ca 7 dage efter min mens er stoppet. Så tager jeg en hver anden dag indtil jeg kan se at den er postiv.

Det er godt nok ikke helt sådan man skal gøre, men jeg synes bare ikke det er nødvendigt at tage en hver dag i en uge. For det meste kan jeg alligevel mærke på min krop når jeg har ægløsning.

Held og lykke :loveshower

Takker til begge dele

Del dette indlæg

Annonce ♥

åhhh jeg troede der var kommet noget nyt på markedet

Del dette indlæg

Annonce ♥

åhhh jeg troede der var kommet noget nyt på markedet

He det er jo bare mig :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tester hver morgen fra omkring cyklusdag 10-12. Jeg ved den ligger sent min ÆL, så i teorien kunne jeg godt vente til dag 12-14 med at starte, men synes der er noget hyggeligt over det ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tester dagligt fra dag 12.. Dette er kun min 2. cyklus med ÆLtests, men jeg synes også, som Girl Next Door, at det er lidt hyggeligt. ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusinde tak for jeres svar :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tester også fra dag 10, hvis jeg husker det :whistling ellers har det været dag 12...

Og tester også lige til et par dage efter positiv test, for at være sikker på den holder op med at være positiv igen :blush nok ikke normalt, men synes det er betryggede at se den forsvinder, så jeg med sikkerhed ved at jeg aflæste testen rigtigt :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg startede dagen efter 1 blødningsfri dag og så ellers hver dag fremad - da det er min første cyklus, så tester jeg indtil mens (forhåbentligt ikke) kommer!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER