Oprettet March 30, 2012 Jeg har for en gang skyld påskeferie :bunny , hvor vi ikke skal besøge familien i Aalborg. Det betyder at vi nu har en masse dag hjemme. Jeg ved dårligt hvad vi skal bruge dagene til, men det er nu også rart at man kan tage det stille og roligt. En af dagene skal vi i Zoo. Besøge nogle legepladser. Holde påskefrokost og besøge nogle vennner. Hvad skal i lave. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2012 åhhh vi har en travl påske med bryllup og påskefrokoster... Men glæder os til dem... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2012 2 x påskefrokost og lave køkken og Emilies værelse :) Indimellem afslapning :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2012 Jeg ska arbejde lidt og til en fødselsdag.. Ved ikke om der holdes påskefrokoster endnu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2012 Hvis vejret tillader det, så skal jeg ordne lidt have...så er der nemlig kun en uge til vi skal holde barnedåb... Ellers skal vi ikke lave det vilde...Kæresten får besøg af en kammerat, de skal spille computer... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2012 Vi skal til påskefrokost sammen med henholdsvis min familie og mandens familie. Ellers skal der vist bare bygges, så vi kan blive færdige igen :) Nå ja og om lørdagen skal jeg stor shoppe til mini Fihl. Skal have købt alt det dyre :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2012 Slappe lidt af en påskefrokost hos svigerne den tager manden og August ( jeg holder stadigvæk pause) :balloons Bare være her :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2012 for første gange i flere år har jeg fri i påsken :glad Vi har en enkelt påskefrokost, ellers er der ikke planlagt noget Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2012 Jeg skal til 2 x påske tam tam, ellers bare nyde 2 ekstra fridage inden arbejdet kalder mandag d. 9 april igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites