Oprettet March 29, 2012 Hej piger! Er gravid i uge 5 med min noget ældre dejlige kæreste :-) Da jeg er meget ung 17 år, er der ikke så mange af mine veninder har har fået børn ( 2 stk ) Jeg er pt sygemeldt fra mit arbejde, da jeg er meget dårlig, og døjer med en skæv bækken :-) Så masser af tid har jeg i hvertfald! :-) Jeg bor i Esbjerg, så hvis det kunne være noget så skriv da lige :-)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2012 Hej piger! Er gravid i uge 5 med min noget ældre dejlige kæreste :-) Da jeg er meget ung 17 år, er der ikke så mange af mine veninder har har fået børn ( 2 stk ) Jeg er pt sygemeldt fra mit arbejde, da jeg er meget dårlig, og døjer med en skæv bækken :-) Så masser af tid har jeg i hvertfald! :-) Jeg bor i Esbjerg, så hvis det kunne være noget så skriv da lige :-)) tillykke :gravid du skal gå ind under den termin gruppe, så jeg sikker på du kommer til at møde / snakke med mange :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2012 Stort tillykke og velkommen hertil :-) :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2012 hej! og tillykke med spiren! jeg bor 45-50min kørsel fra Esbjerg.... så det er ikke voldsomt! (Skjern) jeg arbejder dog stadig på fulde drøn! så mine hverdage er ikke meget værd.... men du er da velkommen til at skrive! og hvis du har lyst til at mødes, så er jeg slet ikke afvisende! knus sara Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2012 Velkommen til.. Jeg bor i Henne, ca. 35 km fra Esbjerg og jeg er da også frisk hvis du mangler en at dele lidt med.. Men skriv hvis du får lyst og så ellers benyt dig af de super gode forums der er herinde Del dette indlæg Link to post Share on other sites