Besvaret December 7, 2010 Ja ja du skrev at vi har nisse-drillerier herinde, men om de mon havde det på den anden side.. Og så var det jeg troede du snakkede om BX ja jeg skrev om de havde lige så meget drillerier inde på søsker BK - Bryllupsklar... det andet babyforum hedder jo BX Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 ja jeg skrev om de havde lige så meget drillerier inde på søsker BK - Bryllupsklar... det andet babyforum hedder jo BX Aaahhhh, se det misforstod jeg lige *gg* Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 <_< EJJJJJJJJJJ Ki.. du kan da heller ikke sammenligne mig med en fyr... :bask Måske skal Martin passe på at han ikke bliver til en pige! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Måske skal Martin passe på at han ikke bliver til en pige! det kunne da være hyggeligt med en Marine :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 det kunne da være hyggeligt med en Marine :balloon ja det kunne det :) Eller noget helt andet..... heheh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 det kunne da være hyggeligt med en Marine :balloon Martina :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 er meget mere til ham her,.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 :lolhit :lolhit :lolhit Dagens grin- hvor er i ALLE fine LOOOOOOOOOOOOL Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Robert er IKKE en HUNK Nope, nix, nej drillesmølf :jul1: Fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy Ej søde Pia men han har måske en mere passende alder i forhold til dig. Han er kun 15 år yngre ;) :lolhit :lolhit Måske skal Martin passe på at han ikke bliver til en pige! Jamen han har jo allerede en terminsdato, måske holder han noget hemmeligt for os :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 :jul2: :lolhit :lolhit Jamen han har jo allerede en terminsdato, måske holder han noget hemmeligt for os :haha Arrrh kan man få børn i DEN alder han har ?????????? :P Gammelsmølf er jo tudsegammel :jul2: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 :haha Martina for filan... Nuuuuuuuuuuuuuuuuhj hvor er du lækker i Bikini ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 :jul2: Arrrh kan man få børn i DEN alder han har ?????????? :P Gammelsmølf er jo tudsegammel :jul2: Ja det er jo lige det, Men man kan jo meget med lægernes hjælp i dag :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Ja det er jo lige det, Men man kan jo meget med lægernes hjælp i dag :lolhit Jooo, meeeeeeeen............ :8: :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 :haha Martina for filan... Nuuuuuuuuuuuuuuuuhj hvor er du lækker i Bikini ;) I know, I know, jeg er da hamrende lækker :numse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 I know, I know, jeg er da hamrende lækker :numse ja du er smask lækker. Var jeg til små blå mænd med lyserøde bikinier, så skulle du passe på :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 ja du er smask lækker. Var jeg til små blå mænd med lyserøde bikinier, så skulle du passe på :P Du kan altid putte ham i lommen, når du ikke gider høre på ham.... Se det er smart! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Du kan altid putte ham i lommen, når du ikke gider høre på ham.... Se det er smart! ja det er altid en god egenskab ved en mand :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Du kan altid putte ham i lommen, når du ikke gider høre på ham.... Se det er smart! LOOOOL Godt skrevet... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Du kan altid putte ham i lommen, når du ikke gider høre på ham.... Se det er smart! :lol :lol :sc Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2010 Du kan altid putte ham i lommen, når du ikke gider høre på ham.... Se det er smart! :haha :haha Det er bare rigtig smart :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites