Oprettet December 7, 2010 Robert er IKKE en HUNK Nope, nix, nej drillesmølf :jul1: Fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 :lolhit :lolhit joooooooooooooo han er da så, det står der jo på din profil :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Ej søde Pia men han har måske en mere passende alder i forhold til dig. Han er kun 15 år yngre ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Uhhh han er da yummie :sm :hump Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Ej søde Pia men han har måske en mere passende alder i forhold til dig. Han er kun 15 år yngre ;) Av :goodluck Martin Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 :haha :haha :haha :haha :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Av :goodluck Martin Nydeligt billede Christina :lolhit :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Ej søde Pia men han har måske en mere passende alder i forhold til dig. Han er kun 15 år yngre ;) hov hov, hvor vil du hen med det?? :8: Det muligt min fødselsattest er lidt gulnet i kanten, men min krop er som en 17-årig :P og min opførsel som en 13-årigs- såååååååååå, taylor og mig er det perfekte match HA Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 :lolhit :sm Nydeligt billede Christina :lolhit :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 :jul4: :hophop :hophop :hophop :hophop :jul7: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 :haha :haha :haha I er sg for sjove :lol :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 ej nu stopper i simpelthen, jeg har helt ondt i maven af grin Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Jeg måtte lukke BK ned da David ringede lige før Tror han bliver lidt småfornærmet hvis jeg bare sidder og småfniser imens vi snakker Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 :jul4: :hophop :hophop :hophop :hophop :jul7: OK - Miss_Matilde her får du kamp til stregen for her har vi da en brun og lækker sag - hahaha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 OK - Miss_Matilde her får du kamp til stregen for her har vi da en brun og lækker sag - hahaha Ki for filan da... :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 sidder og tænker på, om der sker lige så mange drillerier på søster BK -bryllupsklar, for synes ikke, at det virker sådan, men der er jeg jo heller ikke så online mere længere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 sidder og tænker på, om der sker lige så mange drillerier på søster BK -bryllupsklar, for synes ikke, at det virker sådan, men der er jeg jo heller ikke så online mere længere Jeg tror det ikke, men de har jo heller ikke Martin og Ki :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 OK - Miss_Matilde her får du kamp til stregen for her har vi da en brun og lækker sag - hahaha <_< EJJJJJJJJJJ Ki.. du kan da heller ikke sammenligne mig med en fyr... :bask Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Jeg tror det ikke, men de har jo heller ikke Martin og Ki :loveshower Ki har de i hvertfald, men ved ikke, hvor meget Martin er på det forum Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Ki har de i hvertfald, men ved ikke, hvor meget Martin er på det forum Nåhhhhh, du tænker på Madam BK Jeg troede du snakkede om BX.. Aner ikke hvad der sker på MBK, det er et stykke tid siden jeg har været der Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Nåhhhhh, du tænker på Madam BK Jeg troede du snakkede om BX.. Aner ikke hvad der sker på MBK, det er et stykke tid siden jeg har været der tænkte nu mere på Bryllupsklar, hvilket jeg også skrev - mener jeg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 tænkte nu mere på Bryllupsklar, hvilket jeg også skrev - mener jeg Ja ja du skrev at vi har nisse-drillerier herinde, men om de mon havde det på den anden side.. Og så var det jeg troede du snakkede om BX Del dette indlæg Link to post Share on other sites