Oprettet March 29, 2012 ... Til at afsløre hvad vi venter :) vi venter os en lille DRENG! <3 Ih hvor er jeg glad i dag.. og oveni det hele, så får jeg erstattet forruden i min bil, fordi der var en vogn mand der kørte med grus, som smadrede den igår. Sikke en god dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2012 Tillykke med den lille dreng :) Var det også det du havde på fornemmelsen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2012 Stort tillykke med den kommende lille fyr :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2012 Mange tak, ja det var det jeg havde på fornemmelsen.. men sjovt nok blev jeg alligevel helt vildt overrasket :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2012 Stort tillykke med den lille dreng :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2012 Tillykke tillykke med den lille gut :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2012 Stort tillykke med den lille dreng :balloons Jeg har jo hele tiden påstået, at jeg sagtens kunne vente til MD med at finde ud af det, men kan godt nok godt mærke at jeg får mere og mere lyst til at vide det når alle i andre melder ind med kønnet :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2012 Ih tak :) Ja det er virkelig svært at vente, og jeg er et meget utolmodigt menneske :) der er lang til til september :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2012 Tillykke - så fik du ret ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2012 Stort tillykke med drengen, og lille tillykke med ruden ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites