Besvaret March 28, 2012 Jeg kan ikke se videoen fra min iPad :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Måske jeg er lidt homonella eller måske jeg bare har let til tårer, men nåårh hvor er de søde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Hold da op... :toot hvor er de bare gode... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Synes det er fantastisk... Hvor er de bare søde :) Jeg er ikke tild en slags musik, men ej hvor er især han, god!! og hvor er han en god ven :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2012 Venskab på højt plan, det går vist begge veje og så vil jeg bare lige sige at jeg ELSKER den sang og de udfører den smukt i mine ører!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2012 Puhh, den trak tårer. Dét er da venskab :loveshower Og sikke en stemme han har ... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2012 WAUW!!! :o Jeg fik gåsehud og var lige ved at give mig til at tude :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites