Oprettet March 28, 2012 Alt var fint heldigvis. Fint med liv og ingen blødninger :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 hvor er det dejligt at høre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Dejligt :) målte de Nakkefolden igen også..? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Nej for det var ikke på sygehuset, men hos min gyn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Har du fået svar på fostervandsprøven :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Nej desværre. Hvis jeg er heldig ligger der brev i postkassen når jeg kommer hjem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Nej desværre. Hvis jeg er heldig ligger der brev i postkassen når jeg kommer hjem. :goodluck :goodluck Krydser alt hvad jeg kan :goodluck :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Hvor dejligt! Håber sanrt I får besked. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Desværre intet i posten i dag heller! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2012 Desværre intet i posten i dag heller! ØV altså, tror slet ikke jeg ville kunne holde den vente tid ud! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2012 - Ja, "ventetid" er noget af det værste! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2012 Synes også de strækker den luge lovlig. Godt nok sagde de en uges tid. Men nu er der gået 6 dage og hat hørt om flere der får besked efter 3 dage Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2012 Prøv at ring derind :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2012 Når de ikke har ringet, er det IKKE dårlig svar! Tro mig :) Jeg fik svar efter to dage, på tlf. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2012 Når de ikke har ringet, er det IKKE dårlig svar! Tro mig :) Jeg fik svar efter to dage, på tlf. Åhh det er jeg virkelig glad for at høre. Tusind tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites