Besvaret December 8, 2010 Hahah så blev jeg også ramt.. Dog en sød en af slagsen må jeg sige!!! :) jeg sidder desperat og prøver at finde ud af om mine superbruger-rettigheder gør jeg kan redigere i Martins signatur, jeg vender frygtelig retur! Åååh jamen det var jo en dejlig signatur at komme ind til... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Hahah så blev jeg også ramt.. Dog en sød en af slagsen må jeg sige!!! :) jeg sidder desperat og prøver at finde ud af om mine superbruger-rettigheder gør jeg kan redigere i Martins signatur, jeg vender frygtelig retur! Årh den er sød, din signatur :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 :balloon :balloon :balloon Martin: Jeg er den nye drillenisse Martina - og jeg har åbenbart nisseskæg? Nårh ja, en lidt mandlig nissepige som som laver uro og gang i gaden indtil Ki giver mig billige BK-chokolade! (hvis I er i tvivl så er det en af super-duper-brugerne som har redigeret dette indlæg, muarhahaha vi kan også!!) Martina drillenisse: Hehe kan lide din stil :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 :balloon :balloon :balloon :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 :balloon :balloon :balloon Jeg er den nye drillenisse Martina - og jeg har åbenbart nisseskæg? Nårh ja, en lidt mandlig nissepige som som laver uro og gang i gaden indtil Ki giver mig billige BK-chokolade! (hvis I er i tvivl så er det en af super-duper-brugerne som har redigeret dette indlæg, muarhahaha vi kan også!!) Martina drillenisse: Hehe kan lide din stil :) :lol :lol :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 :balloon :balloon :balloon Martin: Jeg er den nye drillenisse Martina - og jeg har åbenbart nisseskæg? Nårh ja, en lidt mandlig nissepige som som laver uro og gang i gaden indtil Ki giver mig billige BK-chokolade! (hvis I er i tvivl så er det en af super-duper-brugerne som har redigeret dette indlæg, muarhahaha vi kan også!!) Martina drillenisse: Hehe kan lide din stil :) :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit Så god humor Man har da også lige fået en fin terminsdato :jul7: :jul5: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit Så god humor Man har da også lige fået en fin terminsdato :jul7: :jul5: Tak :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 okay jeg sidder så i bussen på vej hjem og griner højlydt og folk vender sig, for at se, hvad jeg griner af... synes drillenissen Martinas billede af Martin er rigtig godt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 okay jeg sidder så i bussen på vej hjem og griner højlydt og folk vender sig, for at se, hvad jeg griner af... synes drillenissen Martinas billede af Martin er rigtig godt :) Tak - er også meget glad for mit billede, hvis ikke Martin ændrer det. Ligesom han ændrer mit password, navn og alt muligt andet :) han er en drillepind og jeg gad godt have admin rettigheder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 okay jeg sidder så i bussen på vej hjem og griner højlydt og folk vender sig, for at se, hvad jeg griner af... synes drillenissen Martinas billede af Martin er rigtig godt oz mig.. bortset fra jeg på arbejdet og slet ikke burde grine.. :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 oz mig.. bortset fra jeg på arbejdet og slet ikke burde grine.. :lol ozze moi :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Hold da op det er komisk det her :lolhit :lol Men skøøøøøønt!!! Jeg grubler stadig over en PM jeg har fået - men det er nok bare drillenissen der får mig til at gruble ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Hold da op det er komisk det her :lolhit :lol Men skøøøøøønt!!! Jeg grubler stadig over en PM jeg har fået - men det er nok bare drillenissen der får mig til at gruble ;) Du gætter det aldrig :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Hold nu ferie i er morsomme.. Tak for dagens grin :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Hold da op det er komisk det her :lolhit :lol Men skøøøøøønt!!! Jeg grubler stadig over en PM jeg har fået - men det er nok bare drillenissen der får mig til at gruble ;) :lolhit :lolhit Man kan vist aldrig vide sig sikker her i december :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Fedt med lidt spas her midt på dagen, griner nu højlydt og hunden ligger ved siden af og bliver helt forvirret Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Eiiiiiiiiiii hvad skal jeg nu blandes ind i det for. :prik :sm :lol Fiiine briller du har :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 K*ft det er god humor :haha Hvor er I blevet fine - jeg der har fået ændringer :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 :balloon :balloon :balloon Martin: Jeg er den nye drillenisse Martina - og jeg har åbenbart nisseskæg? Nårh ja, en lidt mandlig nissepige som som laver uro og gang i gaden indtil Ki giver mig billige BK-chokolade! (hvis I er i tvivl så er det en af super-duper-brugerne som har redigeret dette indlæg, muarhahaha vi kan også!!) Martina drillenisse: Hehe kan lide din stil :) :lolhit :) Tak - er også meget glad for mit billede, hvis ikke Martin ændrer det. Ligesom han ændrer mit password, navn og alt muligt andet :) han er en drillepind og jeg gad godt have admin rettigheder Ja kunne være lækkert med et par admin knapper, bare lige her i december måned :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Hahah så blev jeg også ramt.. Dog en sød en af slagsen må jeg sige!!! :) jeg sidder desperat og prøver at finde ud af om mine superbruger-rettigheder gør jeg kan redigere i Martins signatur, jeg vender frygtelig retur! Det var da en sød signatur du har fået Anna :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Det var da en sød signatur du har fået Anna :loveshower :loveshower Anna min tanke er, at de åbentbart giver jer superbrugere gaver :-)... ellers ville han jo ikke skrive det... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Anna min tanke er, at de åbentbart giver jer superbrugere gaver :-)... ellers ville han jo ikke skrive det... Ja det er en søøøød signatur :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Hehe skægt at der er lidt gang i den herinde :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Det er altså humor det her :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Eeeeej Abelka... Har du set din signatur... Det er da Admins med omtanke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites