Oprettet December 7, 2010 Der er nogle som har pillet ved mig. :o :o Min Avatar ser mistænkelig anderledes ud <_< ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Men igen Martin Så stor forskel synes jeg nu heller ikke der er *ss* Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Ha Ha Ha, ja men det er jo gammelsmølf :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 ser meget uskyldig ud :whistling , og nævner ikke, hvem der har været på spil, for jeg ved godt hvem nissen er :whistling :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit men det er da humor Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Så for den.. Nu vender jeg på hovedet :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Anderledes..... hvordan anderledes?? :huh (tror Martin er blevet lidt :wacko) :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Så for den.. Nu vender jeg på hovedet :balloon Sådan, nu kan jeg bedre se dig, nu vi vender samme vej :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Ja jeg kendte dig med det samme på solbrillerne :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Ja ja "venner" vent bare til I bliver nisset en dag <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Hihi- tror da der er kommet flere nisser til :lol :lol :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Det er godt du ved vi er dine venner Martin... :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 jeg synes nu stadig det er top humor :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Sådan, nu kan jeg bedre se dig, nu vi vender samme vej :) Ja det gør vi *gg* :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit tophumor :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 jeg synes nu stadig det er top humor :balloon Absolut.. Jeg sidder også og more mig ganske for mig selv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 :rolleyes Jeg kan nu heller ikke se den store forskel :P :P :P Vender billedet på hovedet, eller hvad er der galt :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 :bask :bask :bask :bask :bask :bask :bask :bask :bask :bask :bask Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Hold nu op Martin du ser jo stang lækker ud med skæg og blå hud :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 :bask :bask :bask :bask :bask :bask :bask :bask :bask :bask :bask Oldemor??? :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 :bask :bask :bask :bask :bask :bask :bask :bask :bask :bask :bask Så for den Nu har han da trådt i spinaten Del dette indlæg Link to post Share on other sites