Oprettet March 28, 2012 Har en lædertaske hvor en utæt flaske vand gjorde den våd og har nu givet den hvide skjolder. Hvordan får jeg dem væk??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Tror faktisk ikke de kan gå væk udover hvis det slides Men øv bøv er det sgu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2012 Tror faktisk ikke de kan gå væk udover hvis det slides Men øv bøv er det sgu Ej puha det håber jeg ikke er sandt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2012 Hmmm, kunne det være noget, som sådan noget skopudsefedt/creme/olie/halløj evt. kunne hjælpe på? Jeg tror, jeg ville spørge til råds i en god taske elelr skobutik, de må da vide noget om læder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2012 Hmmm, kunne det være noget, som sådan noget skopudsefedt/creme/olie/halløj evt. kunne hjælpe på? Jeg tror, jeg ville spørge til råds i en god taske elelr skobutik, de må da vide noget om læder :) God idé Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2012 Jeg ville proeve med laederresn til hele tasken og saa en god laedercreme bagefter. Eller saebespaaner... Del dette indlæg Link to post Share on other sites