Girl Next Door

Rensning af møbler

3 indlæg i dette emne

Jeg ved i kan hjælpe mig ;)

Jeg arvede min mormor og morfars gamle møbler, da de gik bort for 10 år siden. Og siden da har de stået i min fars kælder :rolleyes Nu vil de gerne have noget plads dernede, og vil gerne at jeg får disse møbler ind. Det er skam også fair nok :) Men disse møbler har som sagt stået i en kælder og samlet støv i 10 år, samt stået i mormor og morfars hjem i 100 år (sådan ca ;) )Og tror faktisk aldrig de er blevet renset. De er lige nu matte og beskidte af støv fra kælderen, så de skal rengøres på en eller anden måde før jeg skal have dem ind i mit hus. Men hvordan får jeg gamle stofmøbler rengjort på bedste måde? Nogle tips, triks, midler, maskiner, i kender til til overkommelig pris, der kan hjælpe mig?

Del dette indlæg

Næ men jeg kikker da lige med her, jeg har også nogle sovesofaer stående som skal rengøres/renses inden de kan taget i brug igenhelp.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du kan, saa ud i naturen med dem og bank dem godt igennem. Stoevsug dem ogsaa grundigt med et tekstil mundstykke.

Du kan koebe tekstilrens til f.eks. sofastof. Saa kan du rense stoffet med det. Det kan blandt andet faas i BoConcept(har arbejdet der). Det er en skumsituation, som du gnider ind i stoffet, saa suger ogog stoevsuger man det vaek, mener jeg. Det staar paa pakken. Proev paa et lille usynligt eller diskret sted, for at sikre at det ikke skader stoffet.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER