Oprettet March 27, 2012 Har I andre fået tid til NF? / Hvornår fik I tid til det? Jeg er nu ca. 9+5 uger henne (måske endda lidt længere) og har endnu ikke hørt noget. Det undrer mig lidt. Britt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Hej Britt Jeg kigger lige ind fra september gruppen :) jeg var til nf da veg var 13+1 og fik brevet omkring 14 dage før :) så der kan desværre godt gå et par uger endnu :) Mvh line Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Hej Britt Har du fået lavet din vandrejournal hos lægen? For så har din læge jo sendt dine papir til syghuset, som så indkalder dig til NF :) Og ja der kan godt ske at gå lidt tid! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Jeg var hos lægen i uge 8 og fik lavet vandrejournal. 4 dage efter kom brevet til nf. Og den fik jeg lavet da jeg var 12+2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Hos mig skal man selv bestille tiden på nettet efter man har været hos lægen i ugen 8. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Jeg var ved lægen i mandags og få lavet vandrejournal, og håber på at få brev på fredag. jeg er 10+0 idag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Jeg har lige fået tiden i dag. Er pt. 10+2 og skal ind når jeg er 12+2 altså om 14 dage!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Jeg har lige fået tiden i dag. Er pt. 10+2 og skal ind når jeg er 12+2 altså om 14 dage!!! Dejligt du kan tælle ned til scanningen. Jeg var også 12+2 til nf scanningen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2012 Jeg var som sagt til 1 lægebesøg i mandags, og idag fik jeg brev fra sygehuset. :glad Jeg skal d 16 April. Der er jeg 12+5 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2012 YES! Nu har jeg fået en tid til NF, til når jeg er godt 12 uger henne, samt til samtale med en speciallæge. ... Og på Skejby, som jeg ønskede! At jeg har fået lov til at føde på Skejby, skyldes nok to forhold: 1) Det bopælsmæssige. 2)Mine tidligere forløb, dels med et dødfødt barn (hvor der var infektion i moderkagen, uden at man ved om det var årsag til dødsfaldet), dels med to alvorligt syge nyfødte børn, med hver sin type infektion. Min yngste mener de, havde for lavt antal hvide blodlegemer allerede ved fødslen, man har her i ny forskning en mistanke om, at dette gør sig gældende ved en del af de børn, der får meningitis som nyfødte. Endvidere har man en mistanke om, at jeg måske af en eller anden grund ikke beskytter mine børn mod infektion i livmoderen, som man jo ellers normalt gør. I hvert fald fik vi at vide på børneafdelingen i Herning, at hvis vi skulle have flere børn, ville det være en god idé at få taget ekstra blodprøver på dem lige efter fødslen. Men lige nu er jeg bare så glad, både over at have fået tid til NF, og over at det bliver på Skejby. Med min baggrund har jeg efterhånden erkendt, at jeg altså har et ekstra behov for den tryghed, at der er dygtige børnelæger lige i nærheden, hvis noget skulle gå galt igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2012 Ej hvor dejligt Britt :) Ja man skal ikke have oplevet ret meget træls, før man er noget bekymret for sin baby i maven.... Så jeg kan godt forstå du har det godt med at være omkring en masse dygtige folk på Skejby :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2012 Super at Jeres ønske om Skejbyu er gået i opfyldelse. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2012 Vi bestilte selv tid til NF scanning gennem nettet. Jeg skal d. 18 april hvor jeg vil være 13+3 :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites