Oprettet March 26, 2012 Hvilken størrelse strømper skal man købe til en nyfødt baby? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 New born :P :D :D :D Maria hjælper :lol Jeg ville have svaret "de mindste du kan finde" ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Haha, hvor er I kloge, I erfarne mødre :lolhit :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Haha, hvor er I kloge, I erfarne mødre :lolhit :lolhit :lolhit Hi hi ;) Strømper kan jo også give sig meget. Theo kan stadig passe New Born strømper fra H&M :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Men hvad svarer New Born til i str. nummer... der er jo mange der fx skriver str. 18-20 osv. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Jeg har i sin tid (for nogle måneder siden...nørder i mange lister :oops ) lavet den her oversigt ud fra hvad jeg kunne finde på nettet. Den er kun vejledende, men håber du kan bruge den ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Jeg har i sin tid (for nogle måneder siden...nørder i mange lister :oops ) lavet den her oversigt ud fra hvad jeg kunne finde på nettet. Den er kun vejledende, men håber du kan bruge den ;) :sc Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Kan man andet end at elske Michelles lister? :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Kan man andet end at elske Michelles lister? :7himmel Nej!!! Kan hun ikke lave en tråd med hendes lister :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites