Oprettet March 26, 2012 hej alle sammen. jeg var til nakkefold scanning idag, og fik heldigvis en risiko på 1:11860 :loveshower det var bare så dejligt at få det afvide! :baby3 men på billedet, kan jeg se to bitte små "kugler" eller runde bolde. kan det måske tyde på en dreng? :) er lige kommet ind i 12 uge fra idag af.. selvom jeg er ligeglad med kønnet, men er bare så nys efter det :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Arggghh så stor en tissetrold tror jeg ikke baby har i uge 12 sorry to say. Men noget andet er at jeg tror godt du kan stole på din indre stemme :balloons Håber alt var som det skulle være Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 når okay ;) men da det er min første graviditet. ved jeg ikke så meget om det hele. og alting er så nyt. men alt var perfekt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 når okay ;) men da det er min første graviditet. ved jeg ikke så meget om det hele. og alting er så nyt. men alt var perfekt :loveshower Skøøønt alt var som det skulle være de er det vigtigste :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Jeg er ret sikker på at det ikke kan siges endnu da piger også har hævede kønsdele så tidligt, derfor er det tidligst i uge 15 tror jeg man tør sige noget. Men der er det ret tydeligt hvis det er! Men hold dig til din mavefornemmelse, vores kønsscannings jordemoder sagde at i langt de fleste tilfælde har moderen ret! Jeg drømte om det mange gange inden og havde bare en god fornemmelse af det generelt når jeg kiggede på børnetøj - og jeg havde ret. Og en af mine veninder gik ind i kvickly en dag, mens hun var gravid, og stod og kiggede på drengetøj og så fandt hun ud af at det bare var HELT forkert og gik hen til pigetøjet 2 mdr senere kom der en dejlig lille prinsesse ud. Så hold dig endelig til din mavefornemmelse - men bliv nu ikke skuffet hvis det er forkert :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Jeg tror altså ikke kan kan se forskel til NF scanningen, selv professionelle vil jo ikke udtale sig før et par uger senere :whistling Jeg havde selv en stærk fornemmelse af at jeg sku ha en dreng efter at ha set vores baby til NF scanningen, og det havde ikke noget at gøre med nogen ting jeg så på skærmen, bare en fornemmelse. Men vi venter altså en pige denne gang :loveshower så nu syns jeg da jeg har fået bekræftet at mine fornemmelser kun er ca 50% korrekte :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Jeg var sikker på at jeg ventede en pige denne gang, da denne graviditet har været meget anderledes end første gang. MEN MD skanningen viste en endnu en dreng. Og der var ingen tvivl for han viste "det hele" frem, selv den kommende far kunne se det.. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2012 Denne gang har jeg bare ingen fornemmelse. Første gang var jeg rimelig sikker på en dreng, det blev det, anden gang troede jeg først på en pige, men efter noget tid, troede jeg igen på en dreng, og det blev det. Så er spændt på om der kommer en fornemmelse senere. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 29, 2012 Hmmm, jeg kan nu heller ikke lige se de to kugler du hentyder til skulle være så tydelige... Men nu kan det også bare være at jeg er dårlig til at tyde scanningsbilleder :whistling Men nu er der jo heldigvis ikke så langt tid til at i kan få det at vide hvis i ønsker. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2012 Jeg havde det på samme måde som dig efter NF ;) Jeg havde godt nok en mavefornemmelse allerede inden NF, der sagde DRENG, men jo mere jeg kiggede på NF-billedet, desto mere sikker følte jeg mig, og det var også fordi der var noget, der bare lignede noget testikel, dernede. ;) Om det så har været testikel eller ej, det finder jeg nok aldrig ud af, men jeg har da fået bekræftet at det ER en dreng, jeg har i maven. :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites