Besvaret March 27, 2012 Den siger wow wow :balloons :whistling Du hygger dig rigtig hva'? ;) :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Det med sofabordet, der kommer det vel an på hvor gammel jeres barn er (altså hvis vi skal argumentere ud fra barnet, og ikke bare ud fra hvad man synes er pænest at se på/nemmest at holde ved lige som voksen :)). Jeg tænker, at rod på sofabordet ikke er et problem før barnet begynder at rejse sig. Og selv der, så er det vel begrænset hvor meget en plastikflaske eller en daggammel kagetallerken kan skade. Det var noget andet, hvis vi snakkede spidse genstande eller askebægere eller sådan noget :unsure Mht. støvsugningen, så ville jeg nok også foretrække hver anden dag, men jeg tror ikke at der er noget sundhedsskadeligt i "kun" at gøre det engang om ugen... Men der skal SELVFØLGELIG ikke ligge kuglepenne og andet som barnet kan proppe i munden på gulvet! Jeg synes bestemt ikke, at du er hys, men jeg er omvendt ikke sikker på, at jeres barn ville trives bedre med "din standard" end "din mands standard". :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites