Besvaret July 8, 2012 Jeg har virkelig svært ved at trække vejret ordentlig i den her fugtighed og får meget hurtigt hjerte banken og bliver svimmel. OG jeg drikker masser af vand :prik det er vildt belastende, for jeg bliver SÅ træt :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2012 Jeg har virkelig svært ved at trække vejret ordentlig i den her fugtighed og får meget hurtigt hjerte banken og bliver svimmel. OG jeg drikker masser af vand :prik det er vildt belastende, for jeg bliver SÅ træt :boo Øv! Det lyder bare ikke rart!!!!! :( Jeg har det "bare" VARMT hele tiden!!! Sveder som et svin... Det er først omkring kl.22 at jeg er afklimatiseret... Det ret så træls! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2012 Nope! Og det er faktisk værst om aften.. Så karter jeg rundt i sofaen og kan ikke finde hvile i nogen steder lige meget hvordan jeg sider/ligger. Det er til at bliver idiot af!! Jeg slipper for at svede alt for meget, det er rimelig rart når jeg jeg har det med vejrtrækningen. For det er heller ikke fedt at have det så varmt!! jeg tror jeg går i fryseren efter en sunlully :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2012 Åhhh sun lolly - dem har jeg også i fryseren og har tænkt på en længe nu ;) Og nej, det ville sgu også være liiiige i overkanten skulle du både bøvle med sved og vejrtrækningsbesvær! Jeg har haft uro i mine ben sådan on og off i graviditeten, men synes godt nok at det er tiltaget her den sidste måneds tid.... MEGA irriterende!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2012 Jeg er begyndt at svede fra steder jeg ikke anede man kunne svede fra. opdagede mine knæ på bukserne igår var helt våde som havde jeg lagt på knæ i en vandpyt...det var så sved. Måtte ta alt tøjet af og vente 20min før jeg kunne ta tøj på igen og afsted til fødselsdag. Aldrig før har jeg svedt så meget som disse uger. Føler mig så uvasket og klam hele tiden...og det er HELE døgnet. Så er ik engang fredet om natten...:-\ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2012 Har cyklet 20 km idag. Pyh hvor bliver man træt, selvom der er medvind :zzz Jeg er begyndt at svede fra steder jeg ikke anede man kunne svede fra. opdagede mine knæ på bukserne igår var helt våde som havde jeg lagt på knæ i en vandpyt...det var så sved. Måtte ta alt tøjet af og vente 20min før jeg kunne ta tøj på igen og afsted til fødselsdag. Aldrig før har jeg svedt så meget som disse uger. Føler mig så uvasket og klam hele tiden...og det er HELE døgnet. Så er ik engang fredet om natten...:-\ Anede ikke man kunne svede på 'forsiden' af knæet :blink Heldigvis skal der lidt mere varme til før sveden løber af mig.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2012 Jeg er begyndt at svede fra steder jeg ikke anede man kunne svede fra. opdagede mine knæ på bukserne igår var helt våde som havde jeg lagt på knæ i en vandpyt...det var så sved. Måtte ta alt tøjet af og vente 20min før jeg kunne ta tøj på igen og afsted til fødselsdag. Aldrig før har jeg svedt så meget som disse uger. Føler mig så uvasket og klam hele tiden...og det er HELE døgnet. Så er ik engang fredet om natten...:-\ Hahah! Det samme oplever jeg - sved fra steder man ikke anede man kunne svede fra.... Fra mine ankler og knæ, bag ved ørene... Armen! :D Det er jo SÅ fjollet! Og ja, man føler sig i den grad klam og uvasket!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2012 Her gik man og troede at ens søn var artig, men nej nej. Han har sin egen vilje inde i maven. Til vores første 3D/4D scanning havde han jo lagt sit hoved på moderkagen og samlet arme og navlestreng foran ansigtet. Lille bandit. I dag, tænkte vi så, er han måske mere samarbejdsvillig...Men han havde altså - udover moderkage, hænder og navlestreng - også fået plads til fødderne oppe ved hovedet. Fleksibel knægt, må man sige, og en meget fin storetå. Vi fik nogle nye billeder, og kan fornemme ham lidt. Den fine næse, de tykke kinder og lidt af munden. Og så fine fingre og tæer, flot bankende hjerte og en tisser lige efter bogen. Skønne Fister - med fars fodboldben og mors stædige vilje. Vi glæder os til at se dig herude inden så forfærdeligt længe, så. Jeg har det selv sådan rimeligt fint. Kaster op indimellem og er ved at miste mit spiserør til halsbrandens forbandelser, tror jeg. Men ellers er det ok. Jeg sover fint so far, har ikke så meget væske i kroppen, bevæger mig måske ikke så meget som de kloge siger man skal, men når jeg prøver får jeg plukveer, så jeg tager den med ro. Selvom jeg er blevet godt tyk og maven i den grad er i vejen nogle gange, og min fødder er trætte af de ekstra kilo, så nyder jeg at være gravid. Har altid været lidt blufærdig, men min nye mave har jeg det rigtigt godt med. Har for øvrigt købt amme-BH i dag. Jeg ved godt det er meningen, at man skal vente, men jeg var ved at gå til af de to, jeg købte for nogle måneder siden og som er alt for små nu. 75H blev det i dag. SLAP NU AF BOOBIES! Det er helt fint, hvis I stopper dér. Håber I har det godt derude. Måske med sommerferie og vild babyer i maven?! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2012 Han er da en lille bandit ;) får i så en ny scanning igen, eller er billederne 'godkendt'? Det er da super øv med alt den kasten op :( jeg kæmper også med den haldbrand :prik specielt når jeg skal sove og midt om natten. Og de der baldriner (er det ikke det de hedder?) give godt nok ikke den bedste morgen ånde :klap Åhh de boobies... jeg har indtilvidere kunne klare mig med de der forlænger til omkredsen. Men de sider ikke helt optimalt. Jeg har ikke lige fået lagt vejen forbi de få steder jeg kan få noge BH'er der er store nok.. Jeg er jo oppe i en 70J :unsure som jeg måtte købe nogen stykker af et par mdr inde i graviditeten. MEn jeg kunne vildt godt tænke mig nogen uden bøjler, for jeg synes de genere noget så grusomt. Ellers er jeg noget så træt idag, efter min 'marethon' på cyklen igår. Nok egentlig det smarteste når man tænker på hvor træt jeg ellers bliver. Jamen så tager vi da liige 20 km på cykel. DOH!! malene :D Det der med motionen, er jeg lidt med på.. føler ihvertfald ikke jeg får nok. Lige bortset fra igår! Jeg føler ikke at det snegle tempo jeg cykler i er motion :blush Men både mine jordemor og min fys anbefalet bevægelse i varmtvands bassing. For jeg får også ondt og plukveer af alm svømning. De sagde bare det at gå rundt i vandet og lave små øvelser er godt. Så jeg tænker jeg må se at komme afsted. Og i juli og august har de 10% på 10 turskort i DGI byen så tænker det må være det værd.. Drengen herhjemme har ferie i næste uge. Så der skal vi se hvad vi kan finde på. Det bliver ihvertfald nok til en tur på Bakken :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2012 Ih ha, jeg har lige været til 3/4D i dag, hvor er det dog helt fantastisk at se sin lille søn :) han ligner sin far rigtig meget på næsen, det var sjovt at se :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2012 Ja, det er den bedste følelse... Jeg kunne tage en 3D tur mere :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2012 Åh det kunne jeg også sagtens.. den time, den fløj bare afsted, heldigvis fik vi rigtig mange billeder og en dvd med film. Så kan vi kigge lidt på det :) Syntes det er vildt at man kan se så meget, og helt utroligt at man kan se hans træk :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2012 Iiiiih gider da slet ikke høre om alle jeres 3D oplevelser!! <_< Gad også godt se vores lille bassepige! Jeg har lige P.T slet ingen graviditetsproblemer!! -Eller det vil sige at det er kun fordi jeg har den ledeste halsbetændelse ever, så jeg opdager slet ikke andet end feber, hoste og smerte - ulidelig smerte i hals og bryst!! Vil faktisk hellere have hævede fødder SÅ! Haaaaaaader mig selv når jeg er så syg, jeg er så YNKELIG!! Men ellers går alt godt, baby har det vist fint, og vi skal til jordemoder for anden gang, i morgen, og jeg håber meget at få nogle gode mål og andet :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2012 Jeg bliver da næsten slet ikke misundelig på alle jeres 3/4D scanninger. Min mand synes det ser uhyggeligt ud, så det bliver der desværre ikke noget af her <_< Her går det fint, uden de store gener. Synes dog at maven er ved at være noget i vejen. F.eks når der skal bæres vasketøjskurv op og ned fra kælderen. I dag har jeg været ferieafløser på hesten og der kunne jeg godt nok også mærke at maven var i vejen og kondien var ikke eksisterende, så det blev til en stille tur og en masse hygge... Jeg skal til 32. uges undersøgelse hos lægen på mandag og 3. jordemoderkonsultation er først d. 9. aug. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2012 Min mand synes også det så uhyggeligt ud..... Før han selv var med deroppe.... Det er noget andet, når det er end egen baby siger han her efterfølgende :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2012 Jeg må prøve at lokke ham, men tror desværre at det løb er kørt. Nu nærmer termin sig jo heldigvis også, så må nok væbne mig med tålmodighed :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2012 Ha ha.... Ja, det bliver da det vildeste at møde den lille baby i virkeligheden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2012 Det er helt fantastisk at se, slet ikke uhyggeligt, men utroligt at man kan hilse på sit barn før det er født :) Øv, har i dag opdaget de første to små strækmærker på maven, RIP maveskind... :'( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2012 så skal jeg da ellers love for at halsbranden er konstant - og de der bryster.... de vokser stadig, i jeg skal nu gå med ammeindlæg da de er "utætte" hele dagen... er ikke længere bekymret for amningen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2012 Mine bryster vokser også. Ingen spændinger og ingen mælk. Da jeg er bryst reduceret skal jeg heller ikke amme. Så det et kun godt de ikke spænder! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2012 Jeg fik min første kommentar af en fremmed igår.. Jeg kommer gående optaget af at dsb billet app'en, der ikke ville finde forbindelse. En dame, omkring de 55/60 år kommer gående imod mig og siger 'hvor ser det hyggeligt ud' og smiler. Jeg svare 'nja det synes jeg nu ikke' hvortil hun siger ' jo det er så'.. WTF!! hvad ved hun om DET???? Jeg synes bestemt ikke det er hyggeligt at have ondt konstant, have åndenød, hjertebanken og have så lidt energi at 5 min på cyklen er for meget!!! :gal Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2012 så skal jeg da ellers love for at halsbranden er konstant - og de der bryster.... de vokser stadig, i jeg skal nu gå med ammeindlæg da de er "utætte" hele dagen... er ikke længere bekymret for amningen ;) Mine bryster vokser også. Ingen spændinger og ingen mælk. Da jeg er bryst reduceret skal jeg heller ikke amme. Så det et kun godt de ikke spænder! Jeg kan ikke rigtig bedømme om min bryster er vokset eller om det bare er fordi maven er i vejen, men jeg kan kun være i mine bh'er med forlænger på altså så de den bliver større i omkredsen. De lækker ikke endnu, men brystvorterne er begyndt at svide/gøre ondt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2012 Når alt kommer til alt, er jeg flov over jeg ikke nyder graviditeten 100%... For det er jo et mirakel. Mange misunder at jeg kan blive gravid... Min lille pige vokser og bliver til et menneske i mavsen.... Og jeg føler mig bare kørt over... Kroppen er træt og jeg glæder mig til hun kommer ud og jeg får min krop tilbage igen. Jeg synes også set ser hyggeligt ud når jeg møder andre gravide.... Men føler ikke altid det er hyggeligt af ligge krop til. Alligevel føler jeg mig heldig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2012 Jeg kan ikke rigtig bedømme om min bryster er vokset eller om det bare er fordi maven er i vejen, men jeg kan kun være i mine bh'er med forlænger på altså så de den bliver større i omkredsen. De lækker ikke endnu, men brystvorterne er begyndt at svide/gøre ondt.. Jeg er ikke vokset i omkredsen, men flere str. I skålen.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2012 Jeg fik min første kommentar af en fremmed igår.. Jeg kommer gående optaget af at dsb billet app'en, der ikke ville finde forbindelse. En dame, omkring de 55/60 år kommer gående imod mig og siger 'hvor ser det hyggeligt ud' og smiler. Jeg svare 'nja det synes jeg nu ikke' hvortil hun siger ' jo det er så'.. WTF!! hvad ved hun om DET???? Jeg synes bestemt ikke det er hyggeligt at have ondt konstant, have åndenød, hjertebanken og have så lidt energi at 5 min på cyklen er for meget!!! :gal Åhhh - det er skønt med sådanne kommentarer ;) Og ja, hvad fanden ved hun til det!?!? Graviditet kan jo gå begge veje, så at sige... Folk burde tænke sig mere om, før de sagde noget - bare sådan in general! Synes jeg :) Vedr. bryster som du skriver noget om i et andet indlæg.. Jeg er ikke gået op i omkreds, men derimod i skålen.. De er blevet noget større! Men havde også mistet en del fylde pga. vægttab! Mine lækker en smule mælk - hvilket jeg synes er VILDT underligt! Men også lidt dejligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites