Besvaret March 31, 2012 Plus mine bryster og brystvorter klør - hele tiden... Jeg har røde blodsprængninger på dem, af at klø... Nu er min hud i forvejen ret sart, så der skal ikke så meget til... Men jeg klør nærmest udafbrudt. En smule træls når man er ude i offentligheden ;) Hehe! Uhh det kender jeg godt.. især vorten. Også har jeg fået en frygtelig migræne :boo og de ting der normalt hjælper virker ikke. plejer at kunne sove det væk, men duer ikke nu grrrrr..og jeg må kun tage de dumme panodiler der IKKE virker.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2012 Det er skønt at høre lidt fra jer - updates :) Også for at se, hvor meget vores graviditeter ligner hinanden og vores meget de ikke ligner hinanden ;) Jeg er begyndt at blive noget stoppet i min næse, hvilket jeg har læst mig til er heeelt normalt - men træls!!! Plus mine bryster og brystvorter klør - hele tiden... Jeg har røde blodsprængninger på dem, af at klø... Nu er min hud i forvejen ret sart, så der skal ikke så meget til... Men jeg klør nærmest udafbrudt. En smule træls når man er ude i offentligheden ;) Hehe! du er ikke den eneste med kløende Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2012 Hehe - et eller andet sted er det jo rart at høre at man ikke er den eneste der bøvler med kløende bryster!! ;) Heldigvis bøvler jeg ikke så meget med hovedpine, ej heller migræne! Hvilket jeg er super glad for! Har i MANGE år været migræne plaget, så jeg føler med dig, Miss Tang! Når jeg har hovedpine bruger jeg gerne panodil zapp - jeg synes de virker bedre end normale panodiler.. Men det kan være at det er placebo effekten.. Men hvis det er det, så er det helt fint med mig, sålænge det hjælper! ;) Men jeg håber da for dig, at det snart går over!! Hovedpine er ren tortur!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2012 Nu vil jeg give en ny update :) Efter vi i torsdags fandt ud at det er en dreng vi venter har vi været ude og shoppe :) vi har lige fået ferie penge, så det passede super.. vi har i dag været på lagersalg hvor vi har købt aktivitetstæppe, 2 sæt sengetøj, skråstol og ringslynge til den nette rum af 750 kr. :) jeg elsker tilbud :) Ellers har vi købt voksi med bæreplade på bud i ønskebørn, og en masse fint tøj på bud :) fantastisk :) Måtte bare lige dele det med jer :) rigtig god dag, og god påske til jer alle :):):) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2012 Jeg har haft hovedpine 2 dage, har aldrig i mit liv haft så voldsom hovedpine..... tager dog ingen piller for det... prøver at drukne det med vand.... da jeg er sikker på at det er fordi jeg er i vand-underskud. Dejligt at shoppe til den lille :) Vi venter med at købe resten indtil vi nærmer os. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2012 Vi ville også ha ventet, men hovsa, så var der sgu nogle gode tilbud som vi ligeså godt kunne benytte os af :) Hvad der er sparet, er tjent, hvad der er tjent, det skal bruges :) Hehe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2012 Ha ha ha, ja, du har ret.... Jeg er så træt at jeg helst undgår shopping pt. Men det skulle da gerne vende :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2012 Jeg er begyndt at blive noget stoppet i min næse, hvilket jeg har læst mig til er heeelt normalt - men træls!!! ER der en grund til at jeg er så snottet hele tiden?? Ved du hvorfor?? - det er da mega irriterende, og manden skælder mig ud fordi jeg snoooorker :zzz Jeg kan også skrive under på kløen, -også meget kløe på ben og ryg... :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2012 ER der en grund til at jeg er så snottet hele tiden?? Ved du hvorfor?? - det er da mega irriterende, og manden skælder mig ud fordi jeg snoooorker :zzz Jeg kan også skrive under på kløen, -også meget kløe på ben og ryg... :yay her bliver der osse brokket! "du lyder som en fiskekutter, sådan som du snorker" ja ja, jeg er gravid! og jeg må gerne!!! hehe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2012 ER der en grund til at jeg er så snottet hele tiden?? Ved du hvorfor?? - det er da mega irriterende, og manden skælder mig ud fordi jeg snoooorker :zzz Jeg kan også skrive under på kløen, -også meget kløe på ben og ryg... :yay Jeg har læst mig til, at det er grundet den øgede blodtilførsel der sker under graviditeten.. Noget med at slimhinderne er mere sarte. Jeg ved ikke om du også har oplevet næseblod eller bare blod når puster næse!?! Det har jeg nemlig også ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2012 Jow det har jeg også oplevet... -Dejligt at jeg ikke er den eneste fiskekutter i det mindste, men det er godt nok træls.. :lovebk God dag piger ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2012 Er nødt til at opdatere.. min navle gør sjovt :) den er begyndt at bule ud for oven, selvom jeg ikke engang har fået mave på endnu :) men et eller andet sker der da der inde :) Smil fra line Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2012 uha syns min mave vokser :loveshower alle 7 børn og jeg har været på en mega lang cykel tur :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2012 Det lyder godt nok dejlig, jeg har været til barnedåb i dag, jeg var gudmor :) det er helt fantastisk at have sådan en lille dejlig gudsøn :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2012 Min navle gør også lidt mærkelig.... Den buler dog ikke - men kan mærke at den er blevet noget mindre - altså sådan indad ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2012 Det underlige er at min den ikke rigtig går ind af, den er bare faldet i et stort hul, som den nu er på vej op af :) ha ha... Svært at forklare :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2012 Ja det lyder meget specielt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2012 Hvordan går det med jer derude?? :) Her går det fint! Oplever at have lidt ondt i maven for tiden.... Men det har jeg gjort on og off hele graviditeten igennem. Har også hovedpine de fleste morgener når jeg vågner, men som oftest aftager den i løbet af dagen.. Mine bryster klør som ind i helvede, igen! Tror de lige tager et ryk i størrelse pt.! Arg!!!! Der er nu røget 4 kilo på siden starten.. Det er jeg godt tilfreds med :D Jeg skal til jordemoder og MD scanning på Onsdag - og have taget nogle blodprøver. Ved jordemoder skal jeg lige have hørt om mine mavesmerter og min hovedpine.. Hvad det kan være!!?! Det kan jo være jernmangel eller måske i værste tilfælde svangerskabsforgiftning.. Håber ikke at det er nogen af delene! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2012 Gode idé lige at fået taget denne tråd op igen - det er jo så rart at kunne følge med i hvordan I andre går og har det :) Jeg har jo indtil nu ikke kunnet klage over hvordan jeg har haft det i graviditeten, da det har været meget lidt kvalme og det størtse "problem" har været behovet for søvn. Men i løbet af den sidste uges tid syntes jeg godt nok, at jeg har kunnet mærke graviditeten noget mere. Jeg cykler på arbejde hver dag og det bliver vel nok til en ca. 16 km om dagen. Det har jeg altid gjort og selvom tempoet er blevet noget langsommere har jeg ikke oplevet nogle problemer med det. Men nu er jeg begyndt at få en slags sidestik nede i maven foran når jeg bare har cyklet meget kort tid og selvom det går langsomt. Det går væk lige så snart jeg holder mig i ro, men i går kom det også bare af at jeg gik en lille tur (igen ikke hurtigt). Det syntes jeg godt nok er irriterende og jeg ved ikke helt hvad det er. Dog hælder jeg nok til at det er kraftige ligamentsmerter. Jeg vil så nødig holde op med at cykle, da det er en god måde for mig at få noget motion, men bliver det ved sådan her så tror jeg ikke jeg holder ud :8: Jeg skal til MD i morgen og glæder mig helt vildt til at se den lille igen og forhåbentlig få svar på om vi venter os en pige eller dreng. Jeg har på fornemmelsen at det bliver en pige, men nu må vi se om det holder stik :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2012 Ej hvor bliver det spændende med jeres skanninger, jeg må lige vente 14 dages tid mere! Jeg har også fået mere hovedpine, dog omvendt af dig majkenhall, de sniger sig som regel ind om eftermiddagen.. -synes dog at de godt kan hænge sammen med dage hvor der er mest stress på eller jeg har meget at gruble over.. Ligamentsmerterne er også blevet værre! Men min svigermomse (som er biopat) gav mig det tip at bruge Bambus comp fra Allergica 2-3 gange om dagen, og det gør virkelig "underværker"! :loveshower Derudover mærkede jeg i fredags den kilden og boblen i maven som andre beskriver, -og jeg var bare hundrede på at det var min lille blyp! :glad MANNER hvor var det fantastisk!!! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2012 Jeg har det skidt.... Er virkelig træt af det!!! Slapper så meget af som muligt, så blodtrykket forhåbentlig falder igen.... Er overbevist om at det er blodtrykket der giver hovedpine hos mig. Har stadig kvalme nogle gange om dagen, og tror ikke længere på det forsvinder. Jeg trænger til at have det godt, komme ud.... nyde livet... kunne overskue andre mennesker, rumme oplevelser og bare hygge mig. Jeg har taget 3 kg. på. Mærker ikke de markante spark længere, men mere sådan en gang rumsteren... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2012 Her går det også nogenlunde. Jeg har desværre stadig "glæde" af min kvalme, som gør det svært at børste tænder og være i nærheden af særlige lugte. Har haft nogle få dage med ømhed nederst i maven, men det har heldigvis varet særlig længe og kun sket enkelte gange. Jeg skal til MD på onsdag kl 14. Jeg glæder mig, men synes også at nerverne kommer snigende igen <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2012 Jeg har det skidt.... Er virkelig træt af det!!! Slapper så meget af som muligt, så blodtrykket forhåbentlig falder igen.... Er overbevist om at det er blodtrykket der giver hovedpine hos mig. Har stadig kvalme nogle gange om dagen, og tror ikke længere på det forsvinder. Jeg trænger til at have det godt, komme ud.... nyde livet... kunne overskue andre mennesker, rumme oplevelser og bare hygge mig. :kram Sådan havde jeg det også i starten, men det er heldigvis bedre nu. Jeg glædede mig ikke engang til weekenden, for jeg havde jo alligevel ikke overskud til noget og faldt tidligt i søvn foran fjernsynet, så bare at hygge lørdag aften med en film - forget it! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2012 Jeg kæmper mest med at bevare tålmodigheden...der er jo sindsyg længe til september ;-) Er 18+5 i dag :-) Går til jordemoder hver 14. dag for at tjekke hjertelyd, men ser virkelig frem til næste scanning d.2maj. Er begyndt at døje meget med ryggen og har fået en lang liste med gøre-måder jeg skal ændre. Alt lige fra hvordan jeg stiger ind i bil og til hvordan jeg putter med manden. Syntes godt nok det er tidligt at få sådan gener, men så tager vi os det med ;-) Vi er godt igang med at "bygge rede" i vores lille hjem, og nyder bare tiden. Har stor medlidenhed med jer der kæmper med den voldsomme kvalme, og kan kun sende jer gode tanker. Håber at jeres lille prins eller prinsesse gør at i glemmer det hele når de kommer ud til jer :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2012 Jeg er begyndt med smerter i bækkenet nu - er 16+3 men havde også bækkenløsning sidste gang - samtidig kaster jeg stadig op :( rigtig øv når jeg i forvejen er for mager... Bliver snart sur på den næste der spørger om barnet er i live for det ser da ikke sådan ud - men hey - jeg mærker spark nu, så lidt godt er der da... Meeen glæder mig til grnnemscanning den 16 maj :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites