Tina80

At abortere efter moderskageprøve

12 indlæg i dette emne

Er simpelthen så nervøs for at miste den lille efter indgrebet igår.

Så ville høre om man kan mærke hvis den lille dør??

Del dette indlæg

Husk paa, at abortrisikoen ved moderkagebiopsi medtager ALLE aborter efter indgrebet til og med termindato. Saa den er maaske i virkeligheden mindre endnu :)

Pas paa dig selv og slap af saa godt du kan icon_hug.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

Husk paa, at abortrisikoen ved moderkagebiopsi medtager ALLE aborter efter indgrebet til og med termindato. Saa den er maaske i virkeligheden mindre endnu :)

Pas paa dig selv og slap af saa godt du kan icon_hug.gif

Det forstår jeg ikke rigtig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dvs at hvis man har fået taget en moderskagebiopsi, og mister efterfølgende - så giver man biopsien skylden, uden overhovedet at undersøge grunden..

Der er UTROLIG få der mister pga biopsien - det er SÅ sjældent den er skyld i det, og det skal faktisk være hvis de laver en fejl - altså hvis du fx har bevæget dig i mens, og de stikker forkert!

Hvis babyen dør, så tror jeg "desværre" ikke man mærker det - jeg tror der sker en abort, som almindeligvis, hvor du efter nogle dage begynder at bløde og få smerter.. Umiddelbart, ville jeg tænke at man efter en uges tid eller to, kunne få en scanning, som viser alt er vel (måske før, bare for tryghedens skyld..)

Men jeg tror ikke du skal være nervøs.. Hvis man tager det procentvis, så selvom du har fået to stik er risikoen jo stadigvæk kun 1-2%.. Og det er hvis man smider det sammen.. Jeg er sikker på jeres spire er helt okay!! :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det forstår jeg ikke rigtig :)

Det vil sige, at de har talt alle med, uden at korrigere for eventuelle aborter, der ikke skyldes biopsien. Det er jo svaert at udelukke den som "skyldner".

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm jeg gjorde ikke noget forkert. Lå rigtig fint stille. Men hende der stak første gang, stak for langsomt så moderkagen blev forskrækket og trak sig sammen/væk.

Men i anden forsøg lykkes det.

Så nu er jeg faktisk noget mere nervøs :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm jeg gjorde ikke noget forkert. Lå rigtig fint stille. Men hende der stak første gang, stak for langsomt så moderkagen blev forskrækket og trak sig sammen/væk.

Men i anden forsøg lykkes det.

Så nu er jeg faktisk noget mere nervøs :(

Det skal du ikke være; For det er ikke det som betegnes som en fejl.. En fejl er hvis du fx stikker i barnet!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan har du det i dag? icon_hug.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det skal du ikke være; For det er ikke det som betegnes som en fejl.. En fejl er hvis du fx stikker i barnet!

Og det gjorde de heldigvis ikke. De scannet samtidig for at undgå det. Og kunne også berolige mig med det gik fint.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan har du det i dag? icon_hug.gif

Meget fint i maven altså.

Men i går fik jeg nogle plukveer!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Meget fint i maven altså.

Men i går fik jeg nogle plukveer!

Det er godt at hoere. Plukveer maa man jo gerne have... Jeg havde lige et par dage med mange efter tur til UK, men har slappet af og saa er det faldet lidt til ro. Men kan godt forstaa, du er obs paa det!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber det bedste for dig. Jeg tror heller ikke at du kan mærke hvis baby dør, men tror din krop vil reagere på det og derved fortælle dig at noget er galt. Kender flere der har fået det, hvor alt gik fint uden problemer. Men kan fuldt ud forstå din bekymring. :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER