Oprettet December 7, 2010 Mick Helt helt ny Nogle timer gammel Hans første jul, ja det er så mig for 3 år siden, Mick er 2 mdr og 10 dage Hans første jul, her er han hos bessefar Første fødselsdag Anden jul, 1 år 2 mdr og 10 dage er man så blevet Anden nytår Anden fødselsdag og så skal man da fejres med kakao Tredje jul, 2 år 2 mdr og 10 dage Tredje nytår 3 år Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Sikke en skøn familie du har der. Ja det må være din far. I ligner hinanden ret meget :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Helt ny, eller rettere første gang jeg sidder med hende efter vi blev overflyttet Første jul Første nytår Første fødselsdag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Mick Helt helt ny Årh... sidder sgu og får tårer i øjnene over det billede.... Tænk sig at vi skal have sådan en lille dreng lige om lidt :kuller Men fjollede graviditets-hormoner til side.... :btopic Sikke nogle skønne skønne unger... og fantastiske billeder ihh :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Sikke en skøn familie du har der. Ja det må være din far. I ligner hinanden ret meget :) Tusind tak, ja min mor sagde altid til mig, at jeg lignede min far, så for snart 5 år siden fandt jeg ud af at det er rigtigt, hi hi der fik vi nemlig kontakt til hinanden :glad Årh... sidder sgu og får tårer i øjnene over det billede.... Tænk sig at vi skal have sådan en lille dreng lige om lidt :kuller Men fjollede graviditets-hormoner til side.... :btopic Sikke nogle skønne skønne unger... og fantastiske billeder ihh :glad :wub kan godt forstå at du glæder dig, det er en skøn oplevelse :wub og ´tusind tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Åhhh nogle kære børn Tusind tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Hold da op nogle dejlige unger du har dig :loveshower Sikke fin lillemanden er på din første juleaften :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Sikke nogle dejlige børn du har dig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Hold da op nogle dejlige unger du har dig :loveshower Sikke fin lillemanden er på din første juleaften :biglove Tusind tak :) Selvom at han jo ikke lige vidste hvad der foregik, så skulle det nu alligevel gøres lidt specielt, på hans helt første juleaften :wub Sikke nogle dejlige børn du har dig :loveshower Tusind tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Det var da godt at høre at du fik kontakt til din far :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2010 Skønne børn :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Det var da godt at høre at du fik kontakt til din far :kram :kram :loveshower :glad Kønne børn :biglove Tusind tak :glad Skønne børn :loveshower Tusind tak :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Smukke smukke børn :loveshower Man kan se hvor skønheden kommer fra :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 Smukke smukke børn :loveshower Man kan se hvor skønheden kommer fra :) Mange mange tak :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 sikke nogle gode billeder af nogle meget smukke børn :wub :wub :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 sikke nogle gode billeder af nogle meget smukke børn :wub :wub :wub Tusind tusind tak :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2011 sikke dog nogle dejlige unger :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2011 :loveshower tusind tak :loveshower sikke dog nogle dejlige unger :loveshower Tusind tak :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2011 Skønne unger du har dig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2011 Skønne unger du har dig :loveshower Tusind tak :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2011 Jeg vil bare ønske dig og familien en rigig glædelig jul Del dette indlæg Link to post Share on other sites