Oprettet March 24, 2012 Jeg har 13 dage jeg skal have holdt inden den 30 april, men det er ikke muligt da jeg er sygemldt indtil terminen. SÅ er de penge bare tabt elelr hvad gør jeg? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2012 Jeg tror godt at du bare kan få dem udbetalt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2012 Jeg tror godt at du bare kan få dem udbetalt Det er jeg ret sikker på man ikke kan, når det er fra a-kassen.. Mener kun det er ferie optjent ved arbejdsgiveren der kan udbetales.. Men jeg er ikke sikker - ville nok ringe og høre a-kassen ad :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2012 I nogen tilfælde kan man få sin ferie udbetalt, eller få dem overført til næste ferie år, men ring til din a kasse de ved helt sikkert hvad du skal gøre. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2012 Det er jeg ret sikker på man ikke kan, når det er fra a-kassen.. Mener kun det er ferie optjent ved arbejdsgiveren der kan udbetales.. Men jeg er ikke sikker - ville nok ringe og høre a-kassen ad :) Sådan mener jeg bestemt også det er.. Er de ferie optjent ved lønarbejde kan pengene udbetales Er det ferie optjent via dagpengesystemet, går de tabt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2012 jeg havde også ferie tilgode som skulle bruges inden 30. April i år. Og er også sygemeldt. Jeg ringede til dem der har med ferie og løn at gør på mit gamle arbejde ( dem der skylde med ferien) Og der forklaret jeg mit problem. og hun sagde at jeg bare skulle sende ansøgningen om feriepengene ind til hende også ville hun se på sagen. Det gjorde jeg og ca en uge efter gik alle pengene ind på kontoen. Så håber også at du kan få dine penge udbetalt.. :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2012 jeg havde også ferie tilgode som skulle bruges inden 30. April i år. Og er også sygemeldt. Jeg ringede til dem der har med ferie og løn at gør på mit gamle arbejde ( dem der skylde med ferien) Og der forklaret jeg mit problem. og hun sagde at jeg bare skulle sende ansøgningen om feriepengene ind til hende også ville hun se på sagen. Det gjorde jeg og ca en uge efter gik alle pengene ind på kontoen. Så håber også at du kan få dine penge udbetalt.. :goodluck Der er bare der at det er ferie penge jeg har "optjent" mens jeg har været ledig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Har snakket med min A-kasse i dag. Og fe feriedage jeg har til gode bliver desværre bare slettet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites