Oprettet March 24, 2012 Pinterest skulle vist blive det helt store nye sociale medie... Er det noget I bruger? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2012 Har aldrig hørt om det, så nej det gør jeg ikke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2012 Aner ikke hvad det er... :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2012 Jeg bruger det meget :) Hvad bruger du det så til? Må vi se dine pins? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2012 Hvad bruger du det så til? Må vi se dine pins? :) Jeg finder inspiration til krea, hjemmet, haven osv. Bruger det til at gemme gode links hvis jeg fx finder en god side med opskrifter, en fed kjole osv. Uploader ikke selv endnu. Så bruger det som en opslagstavle til links og ting jeg gerne vil huske :) I tråden med blogs ligger der et link til min blog, og på min blog er der link til min pinterest :) Er på job lige nu, så kan ikke linke ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2012 jeg er også på, men er kun lige startet, så har ikke helt fundet ud af, om det kan bruges til noget eller ej. Jeg bruger det til inspiration Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2012 Hvad er det? Det er en "opslagstavle" hvor du kan gemme de links du gerne vil huske. Du kan lave forskellige boards eks. øko baby, hvor du gemmer alle de links der omhandler dette. Ved hvert link, gemmes også et billede fra siden, så man nemt og hurtigt kan se hvad det er for en side. Du kan også gemme billeder til inspiration. Man kan se hvad dem man følger, pinner, de populære pins (fra alle) kigge forskellige kategorier, og søge i pins. Jeg tror faktisk man kan surfe rundt derinde uden at have login, men kan så ikke pinne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2012 Det er en "opslagstavle" hvor du kan gemme de links du gerne vil huske. Du kan lave forskellige boards eks. øko baby, hvor du gemmer alle de links der omhandler dette. Ved hvert link, gemmes også et billede fra siden, så man nemt og hurtigt kan se hvad det er for en side. Du kan også gemme billeder til inspiration. Man kan se hvad dem man følger, pinner, de populære pins (fra alle) kigge forskellige kategorier, og søge i pins. Jeg tror faktisk man kan surfe rundt derinde uden at have login, men kan så ikke pinne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2012 Er der nogen som bruger det til iPad/iPhone? Hver gang jeg pinner en side på safari, siger den "could Not add pin" i min pinerest app..... Andre som har det problem, eller som kan give en forklaring? Del dette indlæg Link to post Share on other sites