Nitzen1987

Hvordan føles det når den lille hikker?

12 indlæg i dette emne

Hvordan føles det, når den lille hikker i forhold til, når den sparker/slår?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Man er ikke i tvivl... Det føles som en alien der hikker i maven :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved du hvad, det kan i grunden godt vaere at Noah hikkede lige foer... det var saadan nogle smaa lidt rytmiske puf ret lokalt inde i maven, som jeg ikke har maerket foer... unsure.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved du hvad, det kan i grunden godt vaere at Noah hikkede lige foer... det var saadan nogle smaa lidt rytmiske puf ret lokalt inde i maven, som jeg ikke har maerket foer... unsure.gif

Sådan nogle små regelmæssige puf havde jeg i nederste del af maven i nat, da jeg havde været på toilet... tænkte at det bare var puf og skub, men er her efterfølgende kommet til at tænke på om det kan have været hik? min spire ligger jo med hovedet ned af ( medmindre at den har vendt sig siden jeg var ved jordemoder i onsdags) :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved du hvad, det kan i grunden godt vaere at Noah hikkede lige foer... det var saadan nogle smaa lidt rytmiske puf ret lokalt inde i maven, som jeg ikke har maerket foer... unsure.gif

Det beskriver det meget godt :) Nogen gange kan det være så dybt inde og nede (når de vender hovedet nedad), at det næsten er ubehageligt at sidde ned :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det beskriver det meget godt :) Nogen gange kan det være så dybt inde og nede (når de vender hovedet nedad), at det næsten er ubehageligt at sidde ned :D

Hi hi - jamen, det var da ogsaa ret langt nede i mit stakkels baekken laugh.gif Saa maaske han ligger med hovedet nedad ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har oplevet noget der mindede lidt om puls-slag - men det var ikke min puls, plus man kunne se maven "hoppede".. Sjovt, overvejede at spørge om det var hikke i går.. haha :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

G hikkede først da hun havde hovedet ned af, det føltes som om jeg havde luft i maven og skulle prutte, der var bare ingen luft, nøøj jeg hadet det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplevede til sidste scanning at kunne se at hun hikkede og samtidig kunne mærke de små rytmiske bevægelser over en længere periode. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved du hvad, det kan i grunden godt vaere at Noah hikkede lige foer... det var saadan nogle smaa lidt rytmiske puf ret lokalt inde i maven, som jeg ikke har maerket foer... unsure.gif

jeg synes det lyder som hikke. :)

Min bebs har rigtigt meget hikke, synes det følges super sjovt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... vil det så sige, at det jeg har beskrevet til familie+venner som at "blive sparket rytmisk i røven indefra" er hikke? :blink :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... vil det så sige, at det jeg har beskrevet til familie+venner som at "blive sparket rytmisk i røven indefra" er hikke? :blink :lolhit

lol_hitting.giflol_hitting.giflol_hitting.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER