Tina80

Gode vellykket historer søges

42 indlæg i dette emne

Måske kunne du vende det om, og sige, at med den ulykke i har haft, må der da komme noget held i jeres retning nu. :kram2

Del dette indlæg

Måske kunne du vende det om, og sige, at med den ulykke i har haft, må der da komme noget held i jeres retning nu. :kram2

Sådan dejlig positiv tankegang :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg håber på det bedste for jer :balloons

Og vær rigtig glad for at i får valget nu end ikke når i ve at i ikke kn håndtere et handikappet barn :rolleyes

Men håber ventetiden bliver så god for jer som muligt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lille god opdatering. Scanningen hos gyn gik rigtig fint i dag.

Men desværre ikke noget brev endnu fra sygehuset

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at scanningen gik fint! :loveshower

Fandt de noget specifikt, der tydede på at den lille ikke har downs? :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det har vi desværre ikke fået svar på endnu.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ville også lige sende lidt held og lykke i jeres retning. Håber det bedste for jer. :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige mens jeg var i børnehaven ringede pludselig et ukendt nummer (vidste bare det var sygehuset)

Først svarede jeg bare: Det er Tina

SÅ sagde damen hun ringede fra sygehuset og om jeg var Tina xxx xxx

Øhm ja!!

Hun ville bare oplyse mig at jeg ikke skulle forvente et brev forløbig og derfor ringede hun til mig.

Øh ja sagde jeg, er ellers ikke særlig glad for du ringer for det plejer at betyde dårligt nyt!!

Men hun skyndte sig at forklare at de havde tekniske problemer med prøven (der var ikke noget galt med prøven = ny prøve) men det var deres systemer der havde tekniske problemer i at aflæse resultatet!!!

Men hun kunne glæde mig med at sige at vi 100% ikke venter et barn med down syndrom :loveshower

Men brevet med svaret kunne vi ikke før om 2-3 uger når de sidste prøver var færdige.

Men det gør ikke spor, bare det vi ved den lille er rask :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige mens jeg var i børnehaven ringede pludselig et ukendt nummer (vidste bare det var sygehuset)

Først svarede jeg bare: Det er Tina

SÅ sagde damen hun ringede fra sygehuset og om jeg var Tina xxx xxx

Øhm ja!!

Hun ville bare oplyse mig at jeg ikke skulle forvente et brev forløbig og derfor ringede hun til mig.

Øh ja sagde jeg, er ellers ikke særlig glad for du ringer for det plejer at betyde dårligt nyt!!

Men hun skyndte sig at forklare at de havde tekniske problemer med prøven (der var ikke noget galt med prøven = ny prøve) men det var deres systemer der havde tekniske problemer i at aflæse resultatet!!!

Men hun kunne glæde mig med at sige at vi 100% ikke venter et barn med down syndrom :loveshower

Men brevet med svaret kunne vi ikke før om 2-3 uger når de sidste prøver var færdige.

Men det gør ikke spor, bare det vi ved den lille er rask :loveshower :loveshower :loveshower

JUHUU!!!! Det var da bare et fantastisk telefonopkald! :loveshower :loveshower :loveshower

Så er der ikke andet for at glæde sig over udviklingen af jeres helt perfekte baby!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh hvor dejligt :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skønt tillykke sagde hun hvilket køn det er ? Jeg ved jo de kan se det i de prøver :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skønt tillykke sagde hun hvilket køn det er ? Jeg ved jo de kan se det i de prøver :whistling

Hæ hæ det spurgte jeg også om på sygehuset om man kunne da jeg fik lavet prøven.

Så spurgte da også til sidst om det i telefon samtalen. Men det kunne hun desværre ikke. Jeg måtte vente de 3 uger til brevet kom. For hun havde kun lige de tekniske data om barnet ikke har downssyndrom.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fantatiske nyheder :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var da skønne nyheder :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en dejlig update :loveshower tillykke!

Del dette indlæg

Annonce ♥

eeeeeij hvor godt... og hvor må det bare være lettende.. kæmpe kæmpe tillykke :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange tak.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER