Oprettet March 23, 2012 En lidt sen service info, men tænker der måske er nogen der kunne være interesseret alligevel ;) Der er Ej Sikke Lej lagersalg i weekenden i KBH fra kl. 10-18 lør-, søn og mandag :) Se annoncen her Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Nogen der var afsted? Var det godt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Jeg var der lørdag. Det var ok. Vi var der omk. kl. 13 og stod i kø omk. 10 min for at komme ind. Da vi gik igen var der ingen kø overhovedet. Der var rimelig ok med tøj i str. 50-62, så tyndende det ud i str. 68-86, og så var der rimeligt på bordene i de store størrelser. Der var fint med pigetøj i alle størelser, men drengetøj var der ikke så meget af. Tror det var udsolgt meget af det. Der var ikke særlig meget overtøj - det var også væk. Jeg fik rimelig meget med hjem til ok penge synes jeg :) Priserne var ok. Jeg købte et sengesæt til 200 kr. som var det dyreste. Det meste lå under 150 kr. Vi stod i kø ca. 10-15 min. for at betale men det var kun fordi vi havde kontanter. Hvis du kun har dankort kunne man nok stå i kø en halv times tid tror jeg. Det er ikke noget jeg gad igen hvis jeg skulle stå alt for længe i kø :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Enig med loneb :) jeg fik nu alligevel skrabet en del sammen ude ved de borde i kanterne og rundt om i de forladte Ikea-poser på gulvet. Så selvom det ikke lå på bordene, var der drengetøj i 74-86. Jeg var gerne kommet hver dag for at se hvad der kom på bordene de andre dage, men det havde budgettet ikke holdt til hehe ;) jeg fik købt 16 stykker tøj for 1360,- det synes jeg var ret fint. Det var inkl. en fleecejakke. Det havde nu været rart hvis der havde været lidt flere kortærmede dragter/bodyer og noget overtøj i 74-86. Del dette indlæg Link to post Share on other sites