Guest

Ej sikke lej lagersalg

4 indlæg i dette emne

En lidt sen service info, men tænker der måske er nogen der kunne være interesseret alligevel ;)

Der er Ej Sikke Lej lagersalg i weekenden i KBH fra kl. 10-18 lør-, søn og mandag :)

Se annoncen her

Del dette indlæg

Nogen der var afsted? Var det godt?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var der lørdag. Det var ok. Vi var der omk. kl. 13 og stod i kø omk. 10 min for at komme ind. Da vi gik igen var der ingen kø overhovedet.

Der var rimelig ok med tøj i str. 50-62, så tyndende det ud i str. 68-86, og så var der rimeligt på bordene i de store størrelser. Der var fint med pigetøj i alle størelser, men drengetøj var der ikke så meget af. Tror det var udsolgt meget af det. Der var ikke særlig meget overtøj - det var også væk.

Jeg fik rimelig meget med hjem til ok penge synes jeg :) Priserne var ok. Jeg købte et sengesæt til 200 kr. som var det dyreste. Det meste lå under 150 kr. Vi stod i kø ca. 10-15 min. for at betale men det var kun fordi vi havde kontanter. Hvis du kun har dankort kunne man nok stå i kø en halv times tid tror jeg.

Det er ikke noget jeg gad igen hvis jeg skulle stå alt for længe i kø :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Enig med loneb :) jeg fik nu alligevel skrabet en del sammen ude ved de borde i kanterne og rundt om i de forladte Ikea-poser på gulvet. Så selvom det ikke lå på bordene, var der drengetøj i 74-86. Jeg var gerne kommet hver dag for at se hvad der kom på bordene de andre dage, men det havde budgettet ikke holdt til hehe ;) jeg fik købt 16 stykker tøj for 1360,- det synes jeg var ret fint. Det var inkl. en fleecejakke.

Det havde nu været rart hvis der havde været lidt flere kortærmede dragter/bodyer og noget overtøj i 74-86.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER