Oprettet March 23, 2012 Nu er jeg så småt begyndt at få gang i min blog, men er dog stadig meget grøn på området. Jeg tænkte at vi herinde kunne linke til vores blog, og lige skrive kort om hvad bloggen omhandler. Så kan jeg opdatere her i #1 med en liste samt beskrivelse af hvad bloggen omhandler :) Er i med på den? Girl Next Door - Made In Wonderland By Alice - En blog om kreative sysler. Mest syning. Vanni - Vanni's verden - En blog om livet som administrativ gravid Loneb - Fam. Berthou Engelhardt - En blog om hverdagens trommerum :) Fister - Cici på glatis - En blog om kringlerne oppe i hovedet ;) Brineh - Brineh's blog - En blog om syslerier og lidt af hvert Amaryllis - Rosenbak - En blog om stort og småt, dog mest om vores liv Vinnus - Mine Digte - En blog med mine digte Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2012 Min blog hedder Made In Wonderland By Alice og er om de kreative sysler jeg laver. Dog mest syning, da jeg ikke er så ferm til så meget andet :rolleyes Dog overvejer jeg om den også skal omhandle vores baby projekt, men ved ikke om jeg har lyst til at udstille mig SÅ meget på nettet.. Så lige nu er den kun om krea :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2012 Jeg har en blog, og kan læses her Den handler om at være adminstrativ gravid og hundeejer, altså om mit liv på ventelisten Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2012 Vannis blog hedder: Vannis verden og handler om livet som adminstrativ gravid :) big surprice Dejligt man kan lure lidt med derinde også ;) Nu er jeg faktisk snart en ægte stalker. jeg ved hvor du bor, har dit telefon nummer, kan snage herinde, på bx og nu også på din blog. Jep jeg er en vaskeægte stalker! :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2012 Dejligt man kan lure lidt med derinde også ;) Nu er jeg faktisk snart en ægte stalker. jeg ved hvor du bor, har dit telefon nummer, kan snage herinde, på bx og nu også på din blog. Jep jeg er en vaskeægte stalker! :lolhit ha ha ha jeg tænkte netop det samme, men kæmpede lige med at få lagt et link ind :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2012 Jeg har også en blog der handler om vores familie herhjemme så den hedder Fam. Berthou Engelhardt ;) Den er egentlig mest til familie og venner så de kan følge med, men I er velkomne til at kigge med alligevel :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2012 Jah men okay så: Cici på glatis hedder min, og I er nok så godt som de første som evt. læser den. Den handler ikke om noget særligt, bare om alle kringlerne oppe i mit hoved. Jeg ved stadig ikke hvad den udvikler sig til. (Og du dér LoneB :glad Jeg hedder også Engelhardt - meget sjovt, egentlig). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2012 Jeg har os en blog Lige her :-) Den handler om mine syslerier og sådan lidt af hvert :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2012 Jah men okay så: Cici på glatis hedder min, og I er nok så godt som de første som evt. læser den. Den handler ikke om noget særligt, bare om alle kringlerne oppe i mit hoved. Jeg ved stadig ikke hvad den udvikler sig til. (Og du dér LoneB :glad Jeg hedder også Engelhardt - meget sjovt, egentlig). Ej hvor skægt :D Jeg er blevet gift til navnet, så har ikke heddet det så længe ;) Hvad med dig? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2012 Ej hvor skægt :D Jeg er blevet gift til navnet, så har ikke heddet det så længe ;) Hvad med dig? Jeg er født med det, det stammer fra min morfars familie (vist nok oprindeligt fra Tyskland), noget med en tysk soldat som kom hertil vist. Hos os er det et mellemnavn nu:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2012 Jeg er født med det, det stammer fra min morfars familie (vist nok oprindeligt fra Tyskland), noget med en tysk soldat som kom hertil vist. Hos os er det et mellemnavn nu:) Ja der er det vist også meget almindeligt :) Jeg ved ikke lige hvor det kommer fra hos manden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2012 Jeg har også en blog, men er på fra telefon så kan ikke linke - men den hedder http://Rosenbak.info - en blog om stort og småt, mest om livet hos os. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2012 Gad vide om jeg er den eneste i verden, der ikke har en blog :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Gad vide om jeg er den eneste i verden, der ikke har en blog :rolleyes nej det tror jeg ikke du er :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Gad vide om jeg er den eneste i verden, der ikke har en blog :rolleyes Jeg har heller ikke vores liv er ikke så spændende :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Jeg har heller ikke vores liv er ikke så spændende :balloons Heller ikke her :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Heller ikke her :) Heller ikke her Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Mit linkJeg har en blog hvor jeg af og til lægger digte ind, så den er ikke blevet opdateret i et stk tid. :rolleyes Men det var mest for at have et sted at lægge mine digte efter digte.dk blev lukket ned Del dette indlæg Link to post Share on other sites