Oprettet March 23, 2012 Muligvis han skulle have sin egn tråd. I aftes overhøre jeg en samtale imellem ham og L Far: August hvad har du lavet i bh idag A: ikke noget Far; overhovedet ingenting A: NEJ Og sådan forsætter samtalen lidt og L spørger August var i ikke hos fiskemanden og købe fars. August: nej det tror jeg ikke Far:August der stod på info tavlen at du var med xxxx nede ved fiskebilen. August; Ok men ikke sige noget til mor for så vil hun bare have jeg SKAL spise fiskefrikadeller. Far: August det smager jo dejligt August: Nej far det er bare noget voksne siger for vi skal spise dem. :balloons :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2012 Han burde have sin helt egen tråd.. ;) Han er simpelthen så skøn :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2012 :lolhit Hvor sødt... Der er ikke noget bedre end når fædre og børnene har hemmeligheder... :) Hvor er han dog sød... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2012 Hehe dumme er de ikke :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2012 :haha hvor er han klog din søn :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2012 Vi kunne lære lidt at ungerne sommetiderb :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2012 :loveshower Han er bare dejlig!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2012 Hvor er han bare skøn :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2012 Takker jeg syntes også han er det skønneste :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2012 Hvor er han sød :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites