Sandie

Arbejde og "mødepligt"

30 indlæg i dette emne

Var jeg chef, havde hun enten fået en meget kraftig advarsel eller en fyreseddel!

Del dette indlæg

Var jeg chef, havde hun enten fået en meget kraftig advarsel eller en fyreseddel!

Helt enig. I disse tider er det ganske let at finde en ny!!

I øvrigt, synes jeg den med at man fx bor på landet, og har langt til offentlig transport er SÅ ringe en undskyldning.

Man har selv valgt at flytte derud, så må man sgu gå op til nærmeste bus eller sørge for at have sig en cykel!! Det er trods alt de færreste som ikke bor i 5-10 kms afstand af en bus der kører hver eller hver anden time!!!

Dog, ville jeg nok som arbejdsgiver mene at hvis en medarbejder har det SÅ besværligt med at komme på arbejde, så er det måske "fair nok" at det sker en enkelt gang, og at man så bliver hjemme.

Ih det kan gøre mig helt galt! Især at hun så ikke akut får lavet bilen.. Hun fortsætter bare med at være til besvær for jer <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvis man har alle de tilbud, som hun har fået for at komme på arbejde, så er der altså ikke nogen undskyldning for ikke at komme... Hun må så bruge en feriedag på det, og have det mindre til sommer, og når det så er i så dårlig tid burde det trække 2 dage...

Ja det skal videre til cheferne. Så må de tage stilling til, om det skal give en fyrreseddel

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvis man har alle de tilbud, som hun har fået for at komme på arbejde, så er der altså ikke nogen undskyldning for ikke at komme... Hun må så bruge en feriedag på det, og have det mindre til sommer, og når det så er i så dårlig tid burde det trække 2 dage...

Ja det skal videre til cheferne. Så må de tage stilling til, om det skal give en fyrreseddel

Helt enig!!! Det skal cheferne ind over - det er IKKE ok!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay fyrring vil synes jeg sådan set er lige hårdt nok for en gangs dumhed!

Der er ingen tvivl om hun æder den som en feriedag, hun har masser af dem til gode, synes bare det var lavt gjort af hende. Hendes argumentation "så kan M (en af mekanikerne) bare sidde på kontor" og det muligt han kan det fordi han jo kender det vi udlejer og kan finde ud af vores udlejningssystem. Men der er forskel på at kunne og burde.

Havde jeg ikke barn havde jeg bare taget tjansen hele dagen selv, men jeg har altså en datter jeg ikke bare kan efterlade hos dagpleje i 12 timer.

Hun kommer i dag, kan låne sin svigerfars bil, så kommer hun bare lidt senere for skal lige hente den, men bare hun kommer inden kl. 14.00 så jeg glad.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER