Girl Next Door

Hvor meget vil du ofre ved en lejebolig?

10 indlæg i dette emne

Ja, som overskriften siger, hvor meget ville i ofre et sted i bor til leje, hvis i ikke har planer om at flytte indenfor de næste par år? Skal nok uddybe senere ;)

Del dette indlæg

Jeg tror det kom an på hvad planen var :)

Generelt ville jeg ikke ofre særlig meget.. Men nu har jeg også en tendens til at flytte ret meget.. :whistling

Men faktisk brugte jeg omkring 3000 kr på min sidste lejebolig, hvor jeg boede i 2 år :) Så jeg ville nok sige 1500-2000 kr om året - også kan man jo bruge "på forhånd"..

Fx er vores plan at flytte herfra indenfor det næste år og den bolig vi skal i der, bliver vi I til vi køber hus :) Så der ville jeg godt turde bruge nogle tusinde :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er fordi vi bor til leje et sted. Vi har boet her i 2,5 år og har ikke kig efter noget andet. Ude i haven er der et areal på 20-25 kvm hvor der er støbt beton, men det er gammelt, har slået revner hvilket gør det skæv nogen steder, samt ukrudt kommer op = det ligner pis <_< Vi ville egentlig gerne have terrasse der, men det er al for ujævn og grimt, så vi har snakket om at lægge en træ terrasse ovenpå. Det vil koste os ca. 4-5000 kr, og i teorien kan vi pille den fra hinanden og tage med når vi flytter en gang hvis det skulle være.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er fordi vi bor til leje et sted. Vi har boet her i 2,5 år og har ikke kig efter noget andet. Ude i haven er der et areal på 20-25 kvm hvor der er støbt beton, men det er gammelt, har slået revner hvilket gør det skæv nogen steder, samt ukrudt kommer op = det ligner pis <_< Vi ville egentlig gerne have terrasse der, men det er al for ujævn og grimt, så vi har snakket om at lægge en træ terrasse ovenpå. Det vil koste os ca. 4-5000 kr, og i teorien kan vi pille den fra hinanden og tage med når vi flytter en gang hvis det skulle være.

Netop sådan noget, ville jeg bruge penge på :)

Jeg bruge selv de penge, på at gøre haven i stand - Det er alle pengene værd, og hvis i ikke har planer om at flytte.. Så ville jeg gøre det :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ville jeg helt klart gøre, hvis jeg havde råd. Selvfølgelig er det ærgerligt, hvis I af en eller anden grund pludselig ændrer mening og flytter, men en terrasse har da lynhurtigt tjent sig ind i nydelsesværdi ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ellers, kan man jo høre dem som skal overtage boligen, om de v il købe den :) Altså, man KAN jo tage den ned ;) Så hvis nu de fx bare ville give 1000 kr, kan man jo overveje hvor meget man skal bruge den efterfølgende :)

Vi har fx sat et skab op her, som vi overvejer at lade stå - det samme med nogle hylder osv :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ville jeg helt sikkert bruge penge på.

Når vi flytter tilbage til vores lejede rækkehus i morgen ( :yay ) smider vi små 5000 for nogle køkken elementer og et par tusinde på udendørs trapper i sten.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ville jeg gøre:) En teresse er bare lækker!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det vil jeg også bruge penge på :) Vi smider jo også mange penge i vores eget hus velvidende at husets værdi ikke bliver mere værd og det penge der er tabt når vi sælger, men vi vil jo gerne have det godt hvor man er mens man bor der :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh jamen i har jo ret piger! :loveshower Nu er min far sat på sagen med at finde billige "pinde". han går hjemme og ELSKER at hjælpe med sådan noget. Man skal bare sige man har fundet det til XX, og så plejer han at sige "Det kan sagtens gøres billigere!" ^_^

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER