Guest

Hvilken størrelse?

10 indlæg i dette emne

Jeg sidder og kigger på termodragter til Ronja, da jeg har fået at vide det er en god ide når hun skal starte i vuggestue og være udenfor. Jeg er så bare temmelig meget i tvivl om hvad størrelse jeg skal købe til hende.

Hun skal starte om 2 måneder hvor hun er lige over 9 måneder. I øjeblikket bruger hun str. 68 men er stille og roligt på vej over i str. 74.

Ville i købe str. 74 eller str. 80 så den måske kan bruges det længere?

Del dette indlæg

Helt klart 80. Det er rigtig rart at de kan vokse lidt i det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har jeg ingen erfaring selv, men tror også jeg ville købe en 80 :) De kan jo smøges lidt op osv i starten, og med masser af tøj under.. Ja :) Så er der lige plads til at vokse lidt også :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville tage str 74 det første sæt hvor de kravler og falder hele tiden bliver slidt til smid ud.

August fik 5 lapper på hans knæ og så købte jeg nyt :balloons

Selv om det kan smøges op bliver det slidt hvor det smøges op og derfor smeget svært at reperere

Del dette indlæg

Annonce ♥

74 ville jeg købe. Hvis du køber 80, er det sikkert for stort og passer så først super, når det bliver for varmt at have på ;)

Bruger hun 68 nu? Hvad vejer hun? Bare fordi Karoline lige er hoppet i str 68 :blink

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan du ikke vente med at købe den til kort tid inden hun skal starte?

Så kan du jo se hvad hun kan passe :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

74 ville jeg købe. Hvis du køber 80, er det sikkert for stort og passer så først super, når det bliver for varmt at have på ;)

Bruger hun 68 nu? Hvad vejer hun? Bare fordi Karoline lige er hoppet i str 68 :blink

God point :)

Ja, det er primært 68 hun bruger, men nogen mærker er hun oppe i 74. Hun vejede for ca. 2 uger siden 7,5 kilo.

Kan du ikke vente med at købe den til kort tid inden hun skal starte?

Så kan du jo se hvad hun kan passe :)

Jo det kan jeg godt, men det er fordi jeg skal på lagersalg i weekenden og ellers har set en på nettet, som jeg overvejede at købe ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville tage str 74 det første sæt hvor de kravler og falder hele tiden bliver slidt til smid ud.

August fik 5 lapper på hans knæ og så købte jeg nyt :balloons

Selv om det kan smøges op bliver det slidt hvor det smøges op og derfor smeget svært at reperere

Også en god pointe :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

God point :)

Ja, det er primært 68 hun bruger, men nogen mærker er hun oppe i 74. Hun vejede for ca. 2 uger siden 7,5 kilo.

Tror jeg har en stor unge :blush

Karoline er 5 måneder, men 2,5 måned korrigeret. Hun vejer 7 kg og er 63 cm lang :P

I går havde hun en Hollys dragt på i str 74 :blink Kan sg stadig huske, så str 38 var stort til hende ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror jeg har en stor unge :blush

Karoline er 5 måneder, men 2,5 måned korrigeret. Hun vejer 7 kg og er 63 cm lang :P

I går havde hun en Hollys dragt på i str 74 :blink Kan sg stadig huske, så str 38 var stort til hende ;)

Jeg tænkte godt på det forleden da du skrev det i en anden tråd ;) Men hun er jo en dejlig unge kan man se på billederne :biglove

Str. 74 er stadig en smule for stort til Ronja, men det går da an :D vildt hun har været i str. 38 - hun indhenter da meget godt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER