Oprettet December 7, 2010 på vores allesammens Nisse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Ja det er simpelthen det sejeste billed :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 I vender da også allesammen forkert :jul1: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 ja vi vender og drejer lidt som vinden blæser, eller som Nissen Gammelnok/Gammelsmølf/Gammelfar nu synes... Synes det er så sejt med det avatarbillede, way the go Morpige :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Jeg synes nu det er lidt sjovt at billederne vender som vinden blæser Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 ej jeg må da lige få fundet ham og se hva det går ud på for det har jeg da endnu ikke fået set Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Nej det har jeg ikke set ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Nej det har jeg ikke set ;) han har vist også ændret det tilbage igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 han har vist også ændret det tilbage igen Så forstår jeg det bedre :D Tror lige det var mig der var helt gal på den ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Jeg så kun to vanni og morpige Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 ej hvor er han dog kedelig, hvis han har ændret det tilbage.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 ej hvor er han dog kedelig, hvis han har ændret det tilbage.... ja! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Jeg kan da stadig se det... det er go humor :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites