Oprettet March 21, 2012 Så blev det min tur til at vide hvad der gemmer sig i min mave :loveshower & Vi skal ha en lækker Lillebror :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 TIILLYKKE :balloons Ihhh altså :D Så havde du ret ;) Var de ikke rigtig søde derinde? Jeg blev scannet af en lidt ældre gråhåret dame/kvinde - hun var rigtig sød :) Endnu engang tillykke!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Tillykke med lillebror :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Jo de var søde :whistling og sikker i deres sag :loveshower Ja vi snupper lige en nr.6 dreng :loveshower vores 2 prinsesser havde ellers bestilt en lillesøster :kuller :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Tillykke - jeg glæder mig også til vi finder ud af hvad der gemmer sig i mavsen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Tillykke - jeg glæder mig også til vi finder ud af hvad der gemmer sig i mavsen :loveshower ja det er så fedt at vide det er en ham og vores børn kan forholde sig til det er en lillebror :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Tillykke med lillebror :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Ej hvor dejligt :) stort tillykke med lillebror :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2012 Stort tillykke :) jeg skal til kønsscanning om en uge, jeg kan næsten ikke vente :):) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2012 Vi er blevet enige om at der er alt for længe til d. 18. april, så vi tager også en kønsscanning. Så på fredag eftermiddag i næste uge, ved vi forhåbentlig også om det er en lillebror eller søster der er på vej til os. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2012 Stort tillykke hvor er det are skønt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2012 Stort tillykke hvor er det are skønt :) Ja det er så dejligt :loveshower så nu det navnet men der er jo lang tid endnu :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites