Besvaret March 21, 2012 YAY min sidste besked var BESKEDEN!!!!! :loveshower JEG ER STOLT af mig selv :loveshower Er du sikker :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Var det DIN besked.. Så jeg skuffet..... :badgirl <_< EJ! TILLYKKE TIL OS ALLE :biglove :loveshower Op i røven det var TEAMWORK :balloons :balloons :balloons :balloons GODNAT :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Er du sikker :whistling Jeg er faktisk ret sikker.. For gik ud og tjekkede, og der stod den på 200000.. Og min besked stod som sidste besvarelse :P Muhahahaha....Ej, ved faktisk ikke om det var den, eller den du skrev - for den må jo være kommet LIGE efter, så ved ikke helt :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Op i røven det var TEAMWORK :balloons :balloons :balloons :balloons GODNAT :whistling NEMLIG! og tak :D Drøm i farver! GODT KÆMPET!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Jeg er faktisk ret sikker.. For gik ud og tjekkede, og der stod den på 200000.. Og min besked stod som sidste besvarelse :P Muhahahaha....Ej, ved faktisk ikke om det var den, eller den du skrev - for den må jo være kommet LIGE efter, så ved ikke helt :P Du får dn for mig spiller det ingen rolle <_< Nu går jeg i seng :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Du får dn for mig spiller det ingen rolle <_< Nu går jeg i seng :balloons Jamen, jeg er slet ikke for stor til at tage den ære - så hapsi ;) hahahah... :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Tænker da lige at jeg vil give jer en enkelt inden jeg hopper i kassen.. Held og lykke! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2012 sorry girls, at jeg måtte melde mig ud af kampen, men måtte gå i seng med hovedpine. Ikke engang desprate housefraues nåede jeg at se :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2012 Hahaha.. Gang i den, jo ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites