Oprettet March 21, 2012 De 200000 besvarelser idag :balloons :balloons :balloons :balloon :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Uhhh hvor CRAZY!!! spææændende :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Knap 700 indlæg to go? Hmm... spændende! :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 hmmm :unsure hvor står det henne??? :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 hmmm :unsure hvor står det henne??? :rolleyes Ude i oversigten over fora. Hvis du scroller ned og så kigger ude til højre kan du se status på hele BK :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Uh hvor spændende :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Så skal man vist have gang i fingrene :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Nu mangler vi kun 509 det går den rigtige vej :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Lad og os alle yde en god indsats for det :D TEAMWORK! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Nu mangler der kun 462 :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 444 er hvad vi mangler :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Lad og os alle yde en god indsats for det :D TEAMWORK! Sådan skal det lyde :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 :yay :yay :yay Det skal da forsøges :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 :yay :yay :yay Det skal da forsøges :D Super :balloons få fingerene i gang på tastaturet :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 nu har jeg fri, så jeg vil godt være med til at deltage i, at vi får den op på det antal besvarelser.... Hvem mon rammer besvarelsen nr. rund???? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 nu har jeg fri, så jeg vil godt være med til at deltage i, at vi får den op på det antal besvarelser.... Hvem mon rammer besvarelsen nr. rund???? Dejligt du kom på for du er jo god for 50-60 stykker på en dag :whistling :whistling :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Kooommmm nuuuu 400 tilbage Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Dejligt du kom på for du er jo god for 50-60 stykker på en dag :whistling :whistling :balloons hvaaaaaad det ligner da ikke mig at snakke så meget :) :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 hvaaaaaad det ligner da ikke mig at snakke så meget :) :whistling Aaaaaarrrggghhh hvordan skal jeg sige det pænt ? Gitte sommetider går det sgu lidt i ring for dig, men det er jo derfor du er dig og det kan vi li :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Aaaaaarrrggghhh hvordan skal jeg sige det pænt ? Gitte sommetider går det sgu lidt i ring for dig, men det er jo derfor du er dig og det kan vi li :balloons det kender jeg ikke noget til. Men med fælles hjælp, så får vi da hurtigt besvarelses tælleren op på 20000 besvarelser Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 det kender jeg ikke noget til. Men med fælles hjælp, så får vi da hurtigt besvarelses tælleren op på 20000 besvarelser Nej men nu kender du jo noget til det ikke :whistling Og vi er igang kom nu du er go :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 375 det går den rigtige vej :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites