Besvaret April 29, 2013 Like, men har ikke kanalen :) Pizza rester? Like! (Desværre :P) Kaffe? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2013 Like! (Desværre :P) Kaffe? Dislike Skumfidusser ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2013 Dislike Skumfidusser ? Like - særligt hvis de er ristede over et bål en lun sommeraften :7himmel Hunde? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2013 Like - særligt hvis de er ristede over et bål en lun sommeraften :7himmel Hunde? Dislike. Er blevet bidt et par gange så synes ikke det er et fantastisk dyr. Er mere til katte :) Luge ukrudt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2013 Dislike. Er blevet bidt et par gange så synes ikke det er et fantastisk dyr. Er mere til katte :) Luge ukrudt? Dislike Bankospil ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2013 like! synes det er tophygge - Eva Trio/solo? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2013 like! synes det er tophygge - Eva Trio/solo? Like Sump skildpadder? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2013 Like Sump skildpadder? Dislike! Min gymnasie kæreste havde sådan nogen i et kæmpe akvarium lige ved siden af sin seng, jeg hadede inderligt når de lå og gloede på mig :D 1. maj taler? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2013 Dislike! Min gymnasie kæreste havde sådan nogen i et kæmpe akvarium lige ved siden af sin seng, jeg hadede inderligt når de lå og gloede på mig :D 1. maj taler? Dislike Tordenvejr? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2013 Dislike Tordenvejr? Like (hvis jeg er indenfor og ikke er alene ;)) Kanalrundfart i København? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2013 Like (hvis jeg er indenfor og ikke er alene ;)) Kanalrundfart i København? Dislike - der er så mange federe ting man kan foretage sig i Kbh ;) Tatoveringer? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2013 Har 1 tatovering - LIKE madprogrammer? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2013 Har 1 tatovering - LIKE madprogrammer? Like - men det kommer helt an på hvem det er med :P men kan dog også godt få spat af manden og alle hans madprogrammer han skal se :blink (han er kok, og finder ideer til menukortet gennem dem engang i mellem) Rynkeby blandet saft rød ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2013 Like Skjorter til kvinder? Like Fisher Price hunden :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2013 Like Fisher Price hunden :P Like - bortset fra når den råber "jeg ÆÆÆÆÆÆLSKER dig" efter Mar er faldet i søvn, fordi jeg lige er kommet til at strejfe den. :rolleyes Wordfeud? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2013 Like - bortset fra når den råber "jeg ÆÆÆÆÆÆLSKER dig" efter Mar er faldet i søvn, fordi jeg lige er kommet til at strejfe den. :rolleyes Wordfeud? Dislike det er kedeligt i længden Candy crush? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2013 Like! - er lige begyndt at spille! - Oreo´s? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2013 Like! - er lige begyndt at spille! - Oreo´s? Dislike - vil hellere ha cookies :P Små kartofler på Ramasjang ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2013 Dislike - vil hellere ha cookies :P Små kartofler på Ramasjang ? PAS! har aldrig set det... men lyder meget sødt! ;) - cafe Latte? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2013 Dislike - kan slet ikke lide noget med kaffe i. Havearbejde? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2013 Dislike - kan slet ikke lide noget med kaffe i. Havearbejde? Dislike Cocio ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2013 Mmmmm LIKE! ;) - Alba Baby? like The new normal( ny serie på tv3) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2013 like The new normal( ny serie på tv3) Dislike Ferrero Rocher? Del dette indlæg Link to post Share on other sites